Bir Savaş Tanrısı Olduğumu Duydum - 16
Yarım aya yakın bir süre geçmişti.
Bu genç grubun yardımıyla, üsse sızan Zerg'ler büyük ölçüde ortadan kaldırılmıştı.
Her gün eğitimden ayrılanlar oluyordu. Bunların küçük bir kısmı yaralanmalardan, çoğu ise açlık, ödem, ateş, yorgunluk ve büyük psikolojik baskıdan kaynaklanıyordu.
Neyse ki Ji Zuoshan'ın dört kişilik ekibinin tek bir üyesi bile eğitimi bırakmamıştı.
Ji Zuoshan'ın kendisi çok güçlü bir hayatta kalma yeteneğine sahipti. Tuz olmadan bile sayısız zehirli yabani meyve arasından zehirli olmayan tuzlu meyveleri seçebiliyordu. Bunlar sadece püre haline getirilip baharat olarak kullanılmakla kalmıyor, aynı zamanda vücutta ihtiyaç duyulan besin maddelerini takviye etmek için de kullanılabiliyordu.
Artık ne zaman yemek yeseler, en az iki kişinin gözcülük yapması gerekiyordu.
Bir buçuk ay sonra, pek çok insan hiçbir yabani hayvan yakalayamaz hale geldi ve hayatta kalmak için sadece yabani meyveler yiyebiliyorlardı. Ancak, sadece yabani meyvelerle beslendiklerinde yeterli enerjiye sahip olamıyorlardı, hatta mechalarını kullanacak kadar bile enerjileri kalmıyordu. Dolayısıyla, geriye kalan tek seçenek tek kelimeyle özetlenebilirdi, çalmak.
Yara üzerindeki eğitim neredeyse sona ermek üzereydi. Pek çok kişi sadece kazanmak istedikleri için dişlerini sıkıyor ve buna katlanıyordu. Kazanmak için kimsenin yapmayacağı şey yoktu.
Bu çoktan zımnen kabul edilmiş bir kural haline gelmişti. Neyse ki gruplarında Ji Zuoshan vardı, bu yüzden oldukça rahat geçiniyorlardı.
Eğitimin bitiminden önceki son gece, on iki su Zerg'inin pençelerini erkenden toplayıp teslim ettiler, ardından vahşi bir tavuk yakalayıp yüksek bir uçuruma tırmandılar.
Geçtiğimiz yarım ay boyunca, insanların alanlarına girmesini, yüksek yerleri işgal etmesini ve onları soymasını önlemek için her zaman bir kilometre içinde bulabildikleri en yüksek noktada dinlenmişlerdi.
Tavuk tuzlu meyve ile terbiye edildikten ve tuzluluğu emdikten sonra, Chi Xiaochi biraz sarı çamur kazdı ve bilinmeyen bir ağaçtan bambuya benzer hafif bir kokusu olan iki büyük yaprak topladı. Tavuğu yapraklara sardıktan sonra onu da sarı çamura sardı. Daha sonra onu toprağa gömdü ve pişirdi. Çok geçmeden yerden buhar bulutları halinde et kokusu yayıldı.
Mavi tavuğu çıkardı ve yaprakların dış katmanını soydu. Et, hafif mineral kokusu ve bir tutam bambu kokusuyla birlikte güçlü bir kokuya sahipti. Kayık şeklinde katlanmış yıkanmış bir yaprağın içine yerleştirilmiş, ardından iki ya da üç parlak kırmızı yabani meyve eklenmiş, kırmızıya karşı yeşil ile kontrast oluşturarak inanılmaz derecede çekici görünüyordu.
Hayatlarında hiç güneş görmemiş ya da tatlı su ile lekelenmemiş üç genç efendi ve genç hanımın hepsi hayrete düşmüştü.
Bu yemek Ji Zuoshan'ın talimatları vermesi ve Chi Xiaochi'nin bunları yerine getirmesiyle yapılmıştı. Tavuğu parçalamak ve üç kişiye bölüştürmek için temiz yıkanmış bir ağaç dalı kullanırken, kendisi de yanmış parmaklarına üfleyerek utanmadan bir tavuk budu çaldı.
Bir ayın yarısını birlikte geçirdikten sonra, dördünün birbirini çok iyi tanıdığı düşünülebilirdi. Kimse bu dağıtım yöntemini sorgulamadı.
Ji Zuoshan olmasaydı, üçünün de porsiyonlarının sadece yabani meyveler olacağı söylenebilirdi.
İlk başlarda Wang Xiaoqing de tıpkı Rosie gibi Ji Xuoshan hakkında birkaç fantezi kurmuştu. Ne de olsa, savaş gücü çekici olacak kadar güçlüydü. Ancak, onu uzun süre tanıdıktan sonra Wang Xiaoqing bu kişinin güzel, insan şeklinde bir buz kütlesi olduğunu fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)
AvventuraChi Xiaochi: Doğuştan dördüncü sınıf vatandaş, üç ödüllü film imparatoru, ikinci derece öfkeli, birinci sınıf görünüme sahip... Hayatta bir kazanan olmak için cehennemden zor modda sürünerek çıktı. Sonra, bir avize tarafından bitkisel hayata sokuldu...