Bir Savaş Tanrısı Olduğumu Duydum - 2
Tam dolu iyi niyet seviyesini gören 061'in yaptığı ilk şey, kart satın almaya hazır bir şekilde alışveriş sayfasını açmak oldu.
061, "..."
Bu hareketinin Chi Xiaochi'ye ne kadar benzediğini fark eden 061, hiçbir şey olmamış gibi davranarak sessizce sayfadan X işareti ile çıktı.
O anda resepsiyon salonunda üç ya da dört genç vardı. Önce diğer gencin aniden içeri dalmasıyla şok oldular, sonra onun içeri sürüklediği kişiye iyice baktıklarında daha da şaşırdılar ve dehşet dolu bakışlar attılar.
Bu kişi koyu renk, batı tarzı bir üniforma giyiyordu ve içinde koyu kırmızı bir kazak vardı. Çok şık ve pahalı görünüyordu, ancak bir düzineden fazla kırbaç iziyle yırtılmıştı, koyu kırmızı kazak kırmızı kanı gizliyor, sadece koyu lekelerin görünmesini sağlıyordu.
Parmak uçları, avuç içleri kan ve sıyrıklarla kaplıydı. Omzu karanlıktan bir parçaydı, koyu kırmızı kan üst kısmına sızıyordu. Temiz hava yanan ciğerlerine hücum etti, ancak çok derin nefes almaya cesaret edemedi, sadece ağzını kapatmaya çalışarak hava akışını kontrol etmeye çabaladı.
Orada bulunan insanların anılarında, bu kişi ve o genç benzer yaşlardaydı, ancak mizaçları tamamen zıttı. Sakin bir görünüşü vardı. Suskunluğu, kendini dizginleyen güzelliğini de beraberinde getiriyordu. Genellikle sessizce gencin arkasından gider ve genç ona bir soru sormadığı sürece fazladan tek bir kelime bile söylemezdi.
Yüksek burun köprüsü ve mahmur gözleri olan genç bir kız, doğulu yüz hatlarına sahip gence dik dik baktı. "Zhan, ne yapıyorsun?"
Genç kaşlarını kaldırdı ve dudak büktü, "Rosie, Xiao Ji'yi istediğini söylememiş miydin?"
Sonra da adamın saçını sıkıca kavradı. "Şimdi böyle olduğuna göre, onu hâlâ istiyor musun?"
Chi Xiaochi onun tarafından sürüklenirken bile kibarca selam vermeyi ihmal etmedi, "Siktir et Tony-daye'yi."
061, küfürleri sansürlemek için bir sistemleri olsa bile, Chi Xiaochi'nin bu sonsuz harikulade ağzını durduramayacağından şüpheleniyordu.
Rosie adındaki kız ayağa kalktı. "Zhan Yanchao, ben sadece şaka yapıyordum..."
"Gerçekten mi? Xiao Ji..." Zhan Yanchao Chi Xiaochi'ye baktı. "Duydun mu, sadece sana şaka yapıyormuş."
"Ama." Rosie ona ters ters baktı. "Aslında onu şimdi istiyorum."
Zhan Yanchao'nun ifadesi ve sesi anında soğudu. "Öyle mi?"
Rosie, Chi Xiaochi'ye doğru yürüdü ve onunla yüzleşmek için eğildi. Gözlerinde üç parça nezaket ve yedi parça sarsılmaz bir kararlılık vardı. "Xiao Ji, benimle gelir misin?"
Chi Xiaochi, Xiao Ji'nin ağzını açmasına izin verdi, sadece birkaç boğuk ses çıkardı.
Zihninde 061'e "Dünya bilgisi, onu bana ver." diye konuştu.
Bir anda, Chi Xiaochi'nin bilincini sayısız sahne işgal etti.
Bu bir ABO* dünyasıydı.
(* Omegaverse, Alfa/Beta/Omega)
Daha doğrusu, bu üreme devrimi yaşamış bir ABO dünyasıydı.
Her zamanki ABO dünyasında olduğu gibi, altı cinsiyet vardı: Erkek ve dişi Alfalar, erkek ve dişi Betalar ve erkek ve dişi Omegalar. Erkekler ve dişiler arasındaki fark esas olarak dış görünüşlerine yansırken, sadece A, B ve O belirleyici üreme ayrımlarıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)
AventureChi Xiaochi: Doğuştan dördüncü sınıf vatandaş, üç ödüllü film imparatoru, ikinci derece öfkeli, birinci sınıf görünüme sahip... Hayatta bir kazanan olmak için cehennemden zor modda sürünerek çıktı. Sonra, bir avize tarafından bitkisel hayata sokuldu...