Dahi Topçunun Karşı Saldırı Rekoru - 9
Chi Xiaochi, Yang Baihua'dan uzakta geçirdiği değerli zamandan yararlanarak 'Innermost Feelings', 'Love You' ve 'Autumn Thoughts' şarkılarının resmi demolarını teker teker hazırlamayı bitirdi.
Cheng Yuan şarkı isimlerini uzun uzun düşündükten sonra bulmuştu. Eğer onları dağıtacaksa, sadece ve sadece bu üç isme sahip olmalıydılar.
Cheng Yuan'ın altın parmağı inanılmaz derecede kullanışlıydı. Chi Xiaochi müzik yaratmayı düşündüğü sürece, zihninde sayısız melodi beliriyordu, dolayısıyla böyle bir çalışma onun için çok zor değildi.
Son şarkıyı kaydetmeyi bitirdikten sonra Chi Xiaochi yatağına uzandı ve kullanıcı yorumunda, "Sanki bir sanatçıymışım gibi hissettiriyor." dedi.
061 güldü, "Daha önce zaten bir sanatçı değil miydin?"
Birlikte korku filmi izleyerek geçirdikleri gecenin ardından oluşan asma köprü etkisi nedeniyle, iki 'silah arkadaşı' arasındaki bağ güçlenmiş, böylece konuşmaları çok daha sorunsuz geçer olmuştu.
Chi Xiaochi, "Önceden sadece lise mezunu bir öğrenciydim ama şimdi göz açıp kapayıncaya kadar lisans diploması aldım." dedi.
061, "Yani üç yıl üst üste yıl boyu burs alan bir öğrenci kötü öğrenci olarak adlandırılabilir." dedi.
Chi Xiaochi belli belirsiz, "Demek notlarımı bile biliyorsun. Bunu hangi röportajımdan öğrendin?"
061, "..." Bu rutin hale geldi.
Chi Xiaochi içini çekti, "Filmlerimi izliyorsun ve şimdi röportajlarımı bile araştırıyorsun. Beyinsiz hayranlar gerçekten korkutucu."
061, "..." 'Ben değilim, gerçekten, ben düzgün bir sistemim.'
Ölüm döşeğindeki 061, "Sadece seni anlamak istedim, görev verimliliğini optimize etmek için."
Chi Xiaochi yüzünü tavana dönecek şekilde sırt üstü yattı ve cevap vermedi.
Onun sessizliği 061'in aniden biraz telaşlanmasına neden oldu. Önceki sözlerini pek de iyi ifade edemediğini fark etti ve kendini düzeltmeye çalıştı: "... Sen benim için sadece bir görev değilsin."
Bunlar kalbinden gelen kelimelerdi.
Chi Xiaochi onun on birinci ev sahibiydi.
Ancak ev sahipleri için, tamamen kaybolmuş ve yalnız oldukları bu yabancı dünyalarda, güvenebilecekleri tek şey sistemleriydi.
Daha önce bir kez yeniden biçimlendirilmiş olmasına rağmen, 061'de hâlâ kalıcı bir his vardı. Bir ev sahibinden ayrılmak zorunda kaldığı her seferin hiç de hoş bir deneyim olmadığını biliyordu.
061 soğuk, duygusuz bir sistem olmak istemişti, çünkü artık ayrılmanın üzüntüsünü hissetmek istemiyordu.
Ama hala yapamıyor gibi görünüyordu.
Chi Xiaochi, "Daha fazla açıklama yapmana gerek yok." dedi.
061, "Ben ...."
Chi Xiaochi belli belirsiz, "Aslında senin sevgini ve şefkatini bu kadar çabuk kaybettim." dedi.
061, "..."
Chi Xiaochi içini çekti, "Ben artık o çok sevdiğin Bay Chi değilim."
061, "..." Senin için endişelenmemeliydim.
Ancak, o da rahat bir nefes aldı.
Chi Xiaochi, daha önce üstlendiği diğer ev sahipleriyle pek aynı değildi. Çocukça konuşsa da, bağımsız ve sakin bir şekilde hareket ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)
AventuraChi Xiaochi: Doğuştan dördüncü sınıf vatandaş, üç ödüllü film imparatoru, ikinci derece öfkeli, birinci sınıf görünüme sahip... Hayatta bir kazanan olmak için cehennemden zor modda sürünerek çıktı. Sonra, bir avize tarafından bitkisel hayata sokuldu...