Buzda Aşk Şarkısı - Son
Bir buçuk ay sonra Finlandiya'daki buz pistinde Dong Ge tek vuruşta altın madalya kazandı, He Changsheng ve Fang Xiaoyan gümüş madalya, Liang Xiao ise bronz madalya kazandı. Her biri başarıya ulaşmıştı.
Yarışmanın gerekliliklerine göre, izleyicilere teşekkür etmek amacıyla, ilk on patenci sergi galasında performans sergilemeye davet etti.
Yarışmadan sonra, konuşkan Kanadalı patenci Lawson her zamanki gibi Dong Ge'yi taciz etmek için salona geldi.
Parlak bir şekilde gülümsedi. "Dong, sergi pateni için ne yapacaksın? Ben programımı çoktan düşündüm!"
Dong Ge ceketinin fermuarını çekti. "İdolüne saygı duruşunda bulunmayacak mısın?"
Lawson ellerini çırptı. "Buzun üzerinde striptiz yapacağım! Bu benim her zaman hayalimdi!"
Dong Ge, "Hayalin gerçekten özel bir şey."
Lawson tişörtünü yukarı çekti. "Karın kaslarıma bak, son birkaç gündür yaptığım özel antrenmanların sonucu. Dokun onlara!"
Dong Ge'nin yüzünde doğrudan bakmaya dayanamıyorum ifadesi vardı, "Aiya."
Lawson giysilerini yere bıraktı ve Dong Ge'nin yüz ifadesini izledi. "Dong, son zamanlarda çok daha canlı görünüyorsun. Dedikodular doğru olabilir mi?"
Dong Ge tam cevap vermek üzereyken kapı açıldı.
He Changsheng kafasını dışarıdan içeri uzattı ve Lawson'a baktı. "Siz neden bahsediyorsunuz?"
Lawson tam karın kaslarını tekrar göstermek üzereyken Dong Ge hemen ayağa kalktı ve onun sözünü kesti, "Lawson Kanada'nın tereyağlı tartlarının çok lezzetli olduğunu söylüyordu."
Ancak o zaman He Changsheng'in ifadesi biraz daha düzeldi. "Eh. Antrenör seni arıyor, hadi gidelim."
Bunu söyledikten sonra döndü. Tam gitmek üzereyken Lawson'ın arkasından Dong Ge'ye, "Vay canına, He kıskandı mı?" diye sorduğunu duydu.
Onlardan uzağa bakan He Changsheng titredi. Boynunun arkası tamamen kızarmıştı.
Dong Ge bir süre onu gözlemledi. "Öyle görünüyor."
He Changsheng, Dong Ge'nin sahnesini de yerle bir edeceğini düşünmemişti. Omuzları bile titremeye başlayana kadar buna katlandı. "Dong Ge, gidelim."
Dong Ge, "Geliyorum, geliyorum."
Lawson ikilinin yan yana yürümesini izlerken saçlarını kaşıdı ve ağzının kenarlarının yukarı doğru kıvrılmasına engel olamadı.
Söylentilerin doğru mu yanlış mı olduğunu sormasına gerek yokmuş gibi görünüyordu.
Dong Ge ve He Changsheng toplanma noktasına doğru yürüdüler.
Dong Ge, He Changsheng'e "Qianbei tatlı şeyler yer mi?" diye sordu.
"Onları sevmiyorum." Bir süre sakinleştikten sonra He Changsheng'in mahcubiyeti azalmış ve sözleri çok daha düzgün bir şekilde akmaya başlamıştı. "Ama seninle gelebilirim."
Dong Ge hafif bir kahkaha atarak dudaklarını büzdü.
He Changsheng, "Neye gülüyorsun?"
Dong Ge, "Qianbei." dedi.
He Changsheng, "Gülmeye iznin yok."
Dong Ge gülmeyi bıraktı. Elini uzattı ve diğerinin serçe parmağına doladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)
MaceraChi Xiaochi: Doğuştan dördüncü sınıf vatandaş, üç ödüllü film imparatoru, ikinci derece öfkeli, birinci sınıf görünüme sahip... Hayatta bir kazanan olmak için cehennemden zor modda sürünerek çıktı. Sonra, bir avize tarafından bitkisel hayata sokuldu...