Kodamandan Kurtulmak - 7
Zhou Kai'nin defile sırasında uyuklaması olayı epeyce patladı.
Medya doğal olarak olayı sansasyonelleştirdi.
Pek çok medya kuruluşu bu konferansı 'o kadar sıkıcı bir gösteri ki mankenlik ajansının sahibini bile uyuttu' olarak nitelendirdi. Sosyal medyada herkes bu alaylara katıldı. Özellikle tedarikçilerin, markaların ve tasarımcıların söyleyecek çok şeyi vardı.
Sam bir saatten fazla bir süreyi özür dilemek için telefon görüşmeleri yaparak geçirdi. Durumun yatışmasını sağlaması ve Zhou Kai'ye rapor vermesi uzun zaman aldı.
Zhou Kai o anda konuyla ilgili haber makalelerinden birini görüntülemekte olan iPad'ini yere attı. Öfkeden deliye döndü, "Bu insanlar nasıl bu kadar işsiz olabilirler! Yapacak daha iyi işleri yok mu?"
Sam, "Medya ve halk bu tür olumsuz haberlere bayılıyor. Kamuoyu yakında sakinleşecektir. Bir süre ortalıkta görünmediğiniz ve daha fazla skandala karışmadığınız sürece, doğal olarak bunu unutacaklardır."
"Marka ne dedi?"
Sam bu kez bir an sessiz kaldı, "Efendim, yine de onlarla şahsen iletişime geçmeniz en iyisi olacaktır."
Zhou Kai'nin ifadesi o kadar ağırdı ki damlamaya başlayabilirdi.
Bir süre sonra, kül rengi bir yüzle ofis telefonunu eline aldı.
Marka temsilcisi Afro-Amerikan aksanıyla konuştu, tavrı son derece kibardı.
Ama çok kibardı.
Zhou Kai'nin defile sırasında uyuyakalmak gibi etkileyici bir başarıya imza atması, on yılda bir yaşanan nadir bir olay olarak bile nitelendirilebilirdi.
Onun sayesinde, internetteki her türlü sosyal medya platformunda kullanıcılar Zhou Kai hakkında konuşuyordu. Markanın sezon koleksiyonu sadece bir sahne dekoruna indirgenmiş, öyle ki 'donuk' ve 'sıkıcı' olarak etiketlenmişti. Tasarımcıların yüreğindeki kan teker teker çekilip çıkarıldı ve alay edildi.
Belli ki, gelecekte bir modellik ajansıyla işbirliği yapacak olsalar, Zhou Kai'nin şirketi artık ilk düşündüklerinden biri olmayacaktı.
Bu yarım saatlik şekerlemenin inanılmaz derecede maliyetli olduğu söylenebilirdi ve doğrudan Zhou Kai'nin şirketinin hisse senedi fiyatlarının ertesi gün yarım gün boyunca kırmızıya düşmesine neden oldu. Piyasa kapanmadan önce bir miktar toparlanmış olsa da, on milyondan fazla bir kayıpla sonuçlanmıştı.
Borsa trendlerini gözlemleyen Chi Xiaochi, 061 ile mevcut hisse senetlerinin renginin Zhou Kai'nin yüzünün kırmızısına uyup uymayacağını tartışmaya çalıştı.
Ancak 061 başka bir şey için endişeleniyordu, "Bu yüzden gelip sana sorun çıkarmaz, değil mi?"
Ne de olsa Zhou Kai'nin bu kişiliği, herhangi bir önemsiz meselede kolayca alevlenebileceği anlamına geliyordu. 061 onun bu yüzden öfkesini Chi Xiaochi'den çıkarmasından korkuyordu.
Ancak Chi Xiaochi çok sakindi, "Bir hafta içinde yıl ortası toplantısı olacak. En azından yıl ortası toplantısından önce, Shen Changqing söz konusu olduğunda kendini kontrol edecektir."
Bu dünyaya girdiğinden beri Chi Xiaochi'nin çok fazla boş zamanı olmuştu. Tüm zamanını haberlere bakarak ve dükkândaki beceri kartlarının işlevlerini araştırarak geçiriyor, Zhou Kai ile çok az temas kuruyordu.
Şu ana kadar Zhou Kai'nin pişmanlık seviyesi hâlâ 0'dı.
Bu tür bir yavaş ilerleme karşısında 061 biraz endişelenmekten kendini alamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)
AdventureChi Xiaochi: Doğuştan dördüncü sınıf vatandaş, üç ödüllü film imparatoru, ikinci derece öfkeli, birinci sınıf görünüme sahip... Hayatta bir kazanan olmak için cehennemden zor modda sürünerek çıktı. Sonra, bir avize tarafından bitkisel hayata sokuldu...