Buzda Aşk Şarkısı - 13
Öğleden sonra Dong Ge, He Changsheng'in odasına geldi ve yanında bir yığın kâğıt ve bir kalem getirdi.
He Changsheng her zaman yalnız yaşamıştı ve açıkçası odasında başka birinin olması hissine pek alışık değildi. Yatağında uzanırken, ev sahibi olarak çok kaba görünmesini önlemek için onunla nasıl sohbet etmesi gerektiğini düşünüp duruyordu.
Geçmişte bu iş hep Lou Sifan'ın sorumluluğundaydı.
Yarım gün boyunca bir o yana bir bu yana dönüp durdu, nefes nefese kalana kadar düşündü. Uzun bir çabadan sonra nihayet tam bir cümle kurmayı başardı, "Son zamanlarda nasılsın?"
Dong Ge, "İyiyim."
He Changsheng, "Bu yıl kaç yaşındasın?"
Dong Ge, "15."
He Changsheng, "Senden üç buçuk yaş büyüğüm."
Dong Ge, "Evet, biliyorum."
He Changsheng'in söyleyecek sözü kalmamıştı.
Bir sonraki konuyu bulmak için kafa yorarken, Dong Ge'nin başı eğildi ve kaleminin ucu hafifçe kâğıda sürtündü. "He-qianbei, endişelenme, ben de başkalarıyla konuşmaya pek alışık değilim."
He Changsheng rahat bir nefes aldı. "Peki."
Dong Ge, "Uyumalısın. Işığı engellemek için perdeleri biraz çekeceğim."
He Changsheng, "Yazman gerek." dedi.
Dong Ge, "Burada bir masa lambası yok mu?" dedi.
He Changsheng, "Masa lambası kırık."
Dong Ge'nin kaşları hafifçe kalktı. Masa lambasını aldı ve inceledi. "Tungsten teli kırılmış."
Bunu söyledikten sonra ayağa kalktı ve perdeleri çekerek odayı aniden loş, uykulu sarı bir ışığa boğdu.
He Changsheng oturmak için mücadele etti. "Sen..."
Dong Ge bir eliyle cebine dokunarak içinde hâlâ bozuk para olup olmadığını kontrol etti. "He-qianbei, önce sen uyu, ben gidip yeni bir ampul alacağım."
He Changsheng, "Sorun çıkarma..."
"Nezaket konusunda ısrar etmek daha da zahmetli." Dong Ge yatağa doğru yürüdü ve He Changsheng'in omuzlarını battaniyelerin arasından geriye doğru iterek o sıcak, yumuşak bedeni yatağa yatırdı. "Ben gelmeden uyumaya çalış."
He Changsheng yorganını yukarı çekti ve "Döndüğünde ampulün parasını sana geri ödeyeceğim." dedi.
Dong Ge, "Uyuduktan sonra ödersin." dedi.
Onunla anlaşmaya vardıktan sonra Dong Ge kapıyı arkasından kapattı ve çıktı.
061, "Dokunmaktan hoşlanmaman yine iyileşti." dedi.
Chi Xiaochi'nin yüzünde Dong Ge'nin soğuk ifadesi vardı ama ses tonu kaygısızdı, "Ben tofu değilim ki. Çok samimi olmadığımız sürece sorun yok."
061, "Omuzlarına dokundun."
Chi Xiaochi, "Vay canına, birinin omuzlarına dokunmak bile mahrem sayılıyor."
061, "Geçmişte birinin omuzlarına rastgele dokunmuş olabilir misin?"
Chi Xiaochi, "Çok katısın, sana artık Liu-zhuren diyeceğim."
Liu-zhuren, "Sadece söylüyorum, gerçekten He Changsheng'i kullanmayı mı planlıyorsun?"
Chi Xiaochi merdivenlerden aşağı indi, süpermarkete döndü ve koridorlarda gezindi. "Evet, onu kullanmayı planlıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)
AventuraChi Xiaochi: Doğuştan dördüncü sınıf vatandaş, üç ödüllü film imparatoru, ikinci derece öfkeli, birinci sınıf görünüme sahip... Hayatta bir kazanan olmak için cehennemden zor modda sürünerek çıktı. Sonra, bir avize tarafından bitkisel hayata sokuldu...