4

75 13 35
                                    

 Dahi Topçunun Karşı Saldırı Rekoru - 4

İntihal olayı Cheng Yuan'ın trajik kaderinin sadece başlangıç perdesiydi.

Yang Baihua eve döndükten ve Cheng Yuan'ın acıklı hıçkırıklarını dinlemeyi bitirdikten sonra ellerini omuzlarına koyarak, "Xiao Cheng, sakin ol." dedi.

Cheng Yuan'ın gözleri kızardı. "Yaşlı Yang, inan bana, bana inanmak zorundasın."

Yang Baihua, "Elbette sana inanıyorum." dedi.

Cheng Yuan Yang Baihua'yı çekiştirdi, sürekli olarak ona kendini kanıtlamaya çalıştı ve yardım istedi, "O şarkıları yazdığımı gördün, değil mi? Hatta onları dinlemene bile izin verdim..."

Yang Baihua onun elini tuttu ve göğsüne bastırdı, "Biliyorum."

Cheng Yuan sürekli değişen dünyada nihayet bir destek bulmuş biri gibi o sıcak ve sağlam göğse yaslanırken titredi.

O çok yakın kalp atışlarını dinlerken kulakları ısındı ve uyuştu ve sanki tüm dünyadaki tek güvenli limanı buymuş gibi hissetti.

Şimdi güven verici bir destekle Cheng Yuan'ın kan çanağına dönmüş gözleri şiddetli alevlerle dolmuştu. Güçsüzce dişlerini gıcırdatarak, "Bunun peşini bırakamam. Tang Huan'ı dava etmek istiyorum, istiyorum..."

Yang Baihua sustu.

Cheng Yuan'ın sırtını okşadı. "Xiao Cheng, çok düşüncesiz davranıyorsun. Şu anda karar vermemelisin."

Ama Cheng Yuan şu anda bunu daha az önemseyemezdi.

Şiddetli bir migrenden muzdaripti. Yang Baihua geri gelmeden önce iki tablet almıştı ama etkisini göstermesi yavaş olmuştu. Baş ağrısı ve öfke birleştiğinde tüm vücudunun titrediği ve soğuk terler döktüğü bir noktaya kadar ona eziyet ediyordu. "Neden? O benim şarkım, onu çalmasına ve her şeyi üzerime yıkmasına izin veremem."

Yang Baihua kaşlarını çattı ve onu iterek sesini hafifçe yükseltti, "Xiao Cheng, sakin ol ve beni dinle. Ona dava açamazsın."

Cheng Yuan sözsüzce ağzını açıp kapadı. Bir açıklama bekleyerek ona baktı.

Yang Baihua derin bir iç çekti, "Bu Xiaoyan'ın hatası."

Yang Baihua'nın küçük kuzeni Yang Xiaoyan, yarım yıl önce ortalama bir normal üniversiteye kabul edildiğinde üçüncü amcası tarafından Yang Baihua'ya emanet edilmişti.

Sık sık Yang Baihua'nın evine yemeğe gelirdi. Yang ailesinde büyük kuzeninin cinsel yönelimini öğrenen ilk kişiydi ve Yang Baihua'nın ona birkaç büyük yemek ısmarlaması için sık sık 'sırrı saklama' bahanesini kullanıyordu.

Yang ailesinin tüm üyeleri iyi bir görünüme sahipti. Yang Xiaoyan da benzer şekilde beyaz, düzgün, kavun şeklindeki yüzüyle çirkin sayılamazdı. Müziği severdi ve eklediği sözler güzel ve sıkıntılı genç kızların sempatisini uyandırabildiğinden, internette yayınlamak için birkaç küçük melodi bestelemeyi de severdi. Hatta neredeyse on bin hayran edinmişti. Bu durum kendisiyle gurur duymasını ve yetenekli bir kadın olduğunu göstermesini sağlıyordu.

Ancak Cheng Yuan aslında ondan pek hoşlanmıyordu.

Her ziyaretinde Cheng Yuan'a takılır, şarkılarından birinin ne kadara satılabileceğini ve müzik işinde herhangi bir bağlantısı olup olmadığını sorardı. Cheng Yuan böyle şeyler duymaktan hoşlanmaz ve her seferinde gelişigüzel bir şekilde geçiştirirdi. Ancak Yang Xiaoyan hiçbir zaman ipucunu anlamaz ve hatta Yang Baihua'ya karşı şımarık davranarak, "Kuzen, bak, Xiao Cheng-ge'nin ailesinin bağlantıları var ama bana birazcık bile yardım etmiyor. Çok çaresizim." derdi.

Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin