* Waar we gebleven waren bij hfst 17... *
'Helemaal, het is alleen dat hele zielsverwant gebeuren. Jeetje, dat je bij elkaar wilt zijn is nogal zacht uitgedrukt' hij gaf me een glimlach via de achteruitkijk spiegel.
'En hebben jullie het gedaan?' vroeg James die nu bij ons in de auto was gaan zitten. Ik wilde dit helemaal niet delen met hun maar ik kende ze ondertussen goed genoeg dat ze me hiermee voorlopig niet met rust zouden laten.
'Nee, omdat jullie wilden vertrekken' en ik keek ze chagrijnig aan. Hun ogen werden groot en vervolgens schoten ze in de lach. Ik rolde met m'n ogen. 'Echt als jullie je zielsverwanten ooit tegen komen dan piepen jullie wel anders geloof me' en ik begon weer naar buiten te staren.
White Warrior - 18.
Net toen we op het punt stonden om het te doen werden we gestoord en werd ik weer wakker. 'Dag drie en het word steeds erger' fluisterde ik terwijl ik een arm op m'n hoofd had liggen. Ik voelde m'n pyjama overal plakken en had het enorm warm. 'Pfff...' ik droom over Evan, ik denk aan Evan, nog even en ik hallucineer Evan.
Ik kwam moeizaam overeind en gooide de dekens van me af. Te warm. Ik had spierpijn overal, de training van gister was behoorlijk heftig maar ik had het nodig. Nog een paar dagen en dan zou hij ook weer komen. En voordat zij kwamen moest iedereen even een tandje bij zetten zodat ze niet af gaan als er hier getraind werd. Zelfs de oudste Jagers moesten weer even bijgespijkerd worden.
Ik masseerde m'n bovenbenen en armen want allemachtig, die deden zeer!. Ik had gister hier en daar wat blauwe plekken opgelopen maar die waren gelukkig al weer weg. Chris en Ben hadden me even goed te grazen genomen met de training, ik werd namelijk even als proefkonijn gebruikt.
Juist even, volgende keer ben ik weg als ze me vragen als proefkonijn want dat even werd altijd. En fijn was dat niet, helemaal als je vaak de fout in ging maar ik was gelukkig een snelle leerling.
Ik pakte m'n kleren en liep richting de badkamer totdat ik hoorde dat er al iemand aan het douchen was. En die zekere persoon was aan het zingen waardoor er een glimlach op m'n gezicht verscheen.
Zo jij bent in een vrolijke bui want vaak hoor ik je niet zingen onder de douche.
Ik hoorde een gilletje en iets vallen en vervolgens gevloek door de deur heen. 'Zo zo, het mag wat minder jongedame' zei ik luid door de deur heen. 'Dan moet je me ook niet zo laten schrikken!' zei ze een beetje fel terug. 'Met het verkeerde been uit bed gestapt? oh en ben je bijna klaar wil me ook even douchen namelijk'.
Zodra ik dat zei hoorde ik dat ze stopte met douchen. Even later werd er een deur open gedaan en stond ze voor me in een handdoek. 'Nee niet met het verkeerde been uit bed gestapt maar ik dacht even rustig te kunnen douchen zonder gestoord te worden'. Ik liep de badkamer in en dropte m'n kleren op de wasmachine.
'Dan heb je pech want met datgene wat wij hebben kun je iets niet rustig doen'. 'Nee dat weet ik, helemaal toen je van de week terug kwam van de training' ze grijnsde en ik gaf haar een duwtje. 'Hé, dan moet je je gedachten maar voor je houden, helemaal toen je zo hard aan hem dacht. Nu nog steeds trouwens, ik werd gewoon wakker van die smerige dingen waar je over aan het dromen was'.
Ik kreunde en liet m'n hoofd in m'n handen vallen. 'Sorry, en probeer me dan uit te sluiten ofzo want ik kan er niks aan doen' mompelde ik en ging vervolgens op de wc zitten. 'Ik word er een beetje gestoord van' ik liet rustig m'n vingers over Evan's markering gaan en huiverde. 'Stop daar dan mee' en ze trok m'n hand weg.
'Ik kan er echt niks aan doen' kreunde ik terug. 'Echt waar, als jij en Aaron dit over een aantal jaren hebben dan merk je het wel. Je wilt niks anders, het zal dan alleen maar Aaron dit zijn, Aaron dat en ga maar door. Je kan dan beter gelijk met hem naar bed gaan want dit is gewoon ongezond' mopperde ik.
JE LEEST
White Warrior
مستذئبAlex en Lindsey zijn verstoten door hun roedel vanwege hun beslissing. Ze vechten en proberen te overleven totdat ze een geschikte roedel vinden. Vinden ze die? En hoe zit het met het vinden van hun zielsverwanten?