onceki bolum +80 olmadan attigim icin mlsf bu da +80 oy arkdslr
*
Gergin bir şekilde adliye koridorundan çıkışa doğru ilerleyen savcı, yanından geçtiği insanlara ona selam veremeyecekleri kadar korku salıyordu.
İlk kez gördükleri gergin, sinirli yüzü çekingenlik duygularını ortaya çıkarırken savcı bunu düşünemeyecek kadar gergindi. Çenesi kasılırken arabasına bindi, kısa sürede emniyete geldi.
Sinirliydi, herkesin salak ayağına yatması ve ayrıca savcıyı aptal yerine koymaları onu çıldırtıyordu. Hiçbir şeyle ilgilenmeden doktorun sorgu odasında olduğunu bildiği için hızlı ve sert adımlarla sorgu odasına geçti.
Orada bekleyen Changbin, Cho Hee, doktor ve doktorun avukatı ona şaşkınca bakarken masaya oturan doktoru yakasından tutup kaldırdı ve arkasındaki duvara yasladı.
"Dalga mı geçiyorsun lan sen bizimle?"
"Savcım."
Changbin usulca onların arasına girmeye çalışırken savcı yakasından tuttuğu adamı iyice duvara yasladı.
"Aptal mıyız lan biz! Ne sanıyorsun sen bunu?"
"Ne oluyor ya? Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz?"
Duyduğu avukatın sesi bile onu durduramamıştı, aslında savcı kolay sinirlenen biriydi zaten ancak bunu belli ettiği insanlar çevresindeki insanlar olurdu.
"Savcım bi' sakinleşelim."
Changbin, arkadaşını tutup doktordan uzaklaştırırken doktor yutkundu, yakasını düzeltti. Karşısındaki gözü dönmüş savcı onu korkutmuş ve germişti.
"Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz? Müvekkilime saldırdınız az önce."
Savcı elini saçlarından geçirip derin bir nefes aldı, elindeki dosyayı masaya fırlattı. "Müvekkiliniz bizi geri zekalı sanıyor avukat hanım."
Avukat, dosyaya uzanıp içindekilere baktı ancak burada sadece isimler vardı. Liste gibiydi, bazılarının altı çizilmişti.
"Bu ne savcım?"
"Doktorunuzun hastaları, altı çizili olanlar kayıp."
"Ee? Bizle ne alakası var bunun?"
Savcı derin bir nefes aldı, kendini avukatın yerime koymaya çalışıyordu. O avukat olsa o da aynısını yapardı, bu düşünceyle kendini sakinleştirmeye çalıştı.
"Bu liste müvekkilinizin sol bacağından ameliyat ettiği hastaların listesi. Altı çizili olanlardan ikisi ölü olarak bulundu. Kalanların kimliğini belirleyemediğimiz için hangileri olduğunu bilmiyoruz ancak hastalar ve kurbanların ortak noktası sol bacaklarından ameliyat olmaları."
"Yani?"
"Yani," Dedi savcı ellerini masaya yaslayıp hafifçe eğilerek. Keskin bakışlarıyla hem doktora hem de avukata bakıyordu. "Başka birinin bu listeden birini seçip öldürmesi imkansız. Bu öldürünlerin hepsi de rastgele bulunamadığına göre... Müvekkiliniz katil."
"Kanıt?"
"Kanıt önünde ya!"
Tekrar yükselen sesi Changbin dahil sorgu odasındaki herkesi korkutmuştu. Changbin, ilk kez onun bu kadar sinirli olduğunu belli ettiğini görüyordu.
"Bunlar ispatlamaz."
"Tamam, başka kim katil olabilir?"
"Savcım ben-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
leave, minchan ✓
Fanficne haklıyız ne pişman, biz seninle her şeyi bir gecede hiç ettik. [düzyazı]