الخــاتمة

1.4K 107 34
                                    


بقلب حزين أخط اخر كلمات فى قصتى، مع أشخاص احببتهم بصدق، ربما لم يكونو اشخاص حقيقين ومرأيين، لكن تفاصيلهم حفظتها واحببتها وعشتها معهم خطوة بخطوة..♡!

أتمنى ان تكون نالت إعجابكم واحببتموها مثلما أحببتها..♡!

قرائة ممتعة 💕

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اقترب كريم من فاطمة بشدة وامسك حجابها وجذبه وفجأة...!!!!!
سمع صوت طلقات نارية فى الخارج

صرخ بغضب وقال "هما لحقو يجو..!!!!"

وقبل ذلك بدقائق..

وصلت سيارة سفيان فى مكان بعيد نسبيا ووجد عمر يقف بجانب سيارته وينظر لمسدسه الذى يمسكه فى يده بشر

اقترب الثلاث شباب منهم وقال ريان بلهفة "هنعمل اي يا شباب؟!!!"

نظر سفيان لعمر فتحدث ببرود قلما يتسم به "كريم ابن عمى اللى عملها، فى حراسة اكتر من المرة اللى فاتت برة وجوة، شكله واخد احتياطاته المرة دي"

نظر سفيان للمخزن البعيد وهمس بشر "مافيش حاجة هتقف ابدا قدام كيليتش"

لحظات وجائت سيارة صقر وبعدها سيارة مالك وسلطان ثم اقتربو جميعهم منهم وقال سلطان بلهفة "شو حصل يا شباب؟! كيف خطفوهن للبنات؟!!!"

قال حذيفة بقلق "اهدي يا سلطان علشان نعرف نفكر، خير باذن الله..!!!"

قال مالك بضيق "خير اي؟!! البنات مخطوفين ومانعرفش عنهم حاجة وتقول خير؟!!"

قال صقر "انتو بلغتو الشرطة طيب؟!!"

قال عمر بمرح "عيب يا صاصا معاك قرش المخابرات"

قال ريان "طب هندخل ازاى وانت وسفيان بس اللى معاكو سلاح؟!"

ابتسم عمر وفتح صندوق سيارته الخلفى وقال بمرح "لا ما انا عامل حسابى"

نظر الشباب بدهشة لكم الاسلحة الموجودة فى سيارة عمر وقال سلطان "لك شو هاد ماشالله..؟!! بس انا ما مسكت سلاح بحياتى بنوب"

قال سفيان وهو يغمز له بمرح "يعم نشن فى اى حتة"

بعد لحظات اقتربت الفرقة التى استدعاها سفيان، حتى تحدث قائدهم هيثم وقال باحترام "قائد كيليتش، اوامرك"

قال ريان بغيظ "مين كيليتش دا يا سفيان؟!!"

نظر له سفيان وقال بهدوء "ريان، هننقذ البنات دلوقتى وبعدين هفهمكم كل حاجة"

هز ريان راسه بموافقة وقال سفيان "احنا هنهجم كلنا ونحاول نخلص على اكبر كم وبعدين انا والشباب هندخل ندور على البنات وانت يا هيثم هتخلص على كله مع الفرقة"

هز الجميع راسه بموافقة وقامو بالهجوم

كان سفيان يضرب بمهارة واتقان تعجب له اخوته، وعمر ايضا كان يضرب بمهارة، اما صقر فكان يضرب باماكن تخل من توازنهم ولا تقتلهم، وسلطان كان يضرب بحماس ومرح وهو يقول "انا مارح احتاج انى اشوف مسلسلات مرة تانية، انا هيك عشت اجواء الاكشن اللى بكل المسلسلات والافلام"

عائلة آل ترك حيث تعيش القصص. اكتشف الآن