Ήμουν συνεχώς στο πλευρό του Προέδρου και φυσικά γνώριζα τον πανικό που είχε σχηματιστεί το τελευταίο διάστημα. Συνεχώς δεχόταν την επίσκεψη των υπουργών του και άλλων στελεχών αλλά και εκπροσώπων από διάφορους οργανισμούς που ήθελαν να τον προειδοποιήσουν και να τον συμβουλέψουν σχετικά με την οικονομική κατάσταση της χώρας.
Μπορούσα να δω την αγανάκτηση, την κούραση και την απογοήτευση στα μάτια του, κάθε φορά που οι υπουργοί του αλλά και άλλα στελέχη του κόμματος τον συμβούλευαν να υποκύψει στους επιχειρηματίες στους οποίους οφειλόταν εκείνη η κρίση που περνούσαμε.
Όμως αν το έκανε αυτό, θα παραδεχόταν ότι η χώρα ήταν υπόδουλη των κεφαλαιούχων και κινούνταν σαν το σκυλί που του πετούσαν ένα κομμάτι κόκκαλο και εκείνο κουνούσε χαρωπά την ουρά του.
Ο εύθυμος και αισιόδοξος χαρακτήρας του δεν το έκανε εμφανές, αλλά ήταν ένας περήφανος άντρας και δεν θα υπέκυπτε στις απειλές των αντιπάλων του. Ακόμη και έτσι, προκειμένου να μην πληγεί το γόητρο της χώρας μαζί με το γόητρο του Προέδρου, κάποιοι τον συμβούλευαν να κάνει διαπραγματεύσεις με τους επιχειρηματίες.
Όμως δεν έκανε τίποτα. Συνέχιζε τη δουλειά ρουτίνας του και άφηνε τα δρώμενα να κυλήσουν αγνοώντας τόσο τις επισκέψεις και τη γνώμη των συνεργατών του όσο και την κριτική από τα Μ.Μ.Ε.
Φυσικά, τα νεύρα του δεν ήταν από ατσάλι και προσπαθούσε να τα εκτονώσει παίζοντας τένις αλλά ο κακόμοιρος Αντιπρόεδρος δεν μπορούσε να αντέξει την ενεργητικότητα του νεαρού Προέδρου.
Με μερικά ναζιάρικα παρακάλια, με έπεισε να πάρω τη θέση του Αντιπροέδρου και παρόλο που δεν ήξερα να παίζω τένις ήταν περισσότερο από πρόθυμος να μου δείξει.
Όταν ρεζίλεψα τον εαυτό μου όταν αντί το μπαλάκι, χτυπούσα αέρα κοπανιστό, ξέσπασε σε γέλια. Ένα γέλιο αληθινό και ζωηρό σαν εκείνα που άφηνε συχνά-πυκνά εξαιτίας των συζητήσεων που είχε με τον κ. Γκρέι και που μόνο εκείνος μπορούσε να προκαλέσει.
Ένιωσα μεγάλη ικανοποίηση όταν κατάφερα να προκαλέσω ένα τέτοιο γέλιο ενώ έμεινα έκπληκτη όταν με πλησίασε και προσπάθησε να διορθώσει τη στάση του σώματός μου.
Το σώμα του άγγιζε το δικό μου λες και με είχε πάρει αγκαλιά από πίσω και το χέρι του άγγιζε το δικό μου. Μπορούσα να μυρίσω την ευχάριστη ευωδιά της κολόνιας του, η οποία προκαλούσε μία περίεργη ταραχή μέσα μου.
YOU ARE READING
Ο Γραμματέας του Προέδρου
ParanormalΠοιος δεν έχει βαρεθεί και απογοητευτεί από την πολιτική διαφθορά; Ποιος δεν έχει ευχηθεί να αλλάξουν τα πράγματα και τίμιοι και δίκαιοι πολιτικοί να καθοδηγούν τη χώρα του; Τι θα συνέβαινε αν η ευχή εκείνη πραγματοποιούνταν; Τι θα συμβεί, λέτε, αν...