Όταν άνοιξα τα μάτια μου, ένιωθα το κεφάλι μου βαρύ. Ένιωθα το σώμα μου μουδιασμένο ολόκληρο. Ένιωθα άβολα και πώς να μην ήμουν;
Υπήρχε σωληνάκι οξυγόνου στη μύτη μου, ορός στο χέρι μου και στο στήθος μου μερικά ηλεκτρόδια που μετρούσαν τον παλμό μου.
Σούφρωσα τα φρύδια μου. Θυμάμαι ότι μετά την επιστροφή μου την προηγούμενη μέρα, την στιγμή που εισήλθα στο δωμάτιό μου, άφησα τον εαυτό μου ελεύθερο και σωριάστηκα στο μαλακό κρεβάτι. Πρέπει να με πήρε ο ύπνος καθώς το κεφάλι μου πήγαινε να σπάσει. Πως κατέληξα σε αυτήν την κατάσταση;
Πριν καν προλάβω να φέρω στο μυαλό μου τον υπεύθυνο, ο Δρ. Όστιν εισήλθε στο δωμάτιό μου. Το βλέμμα του δεν ήταν καθόλου καλό αλλά το περίμενα.
-«Αυτές είναι οι τοξικολογικές σου εξετάσεις. Ξέρεις ότι φαίνεται να είσαι μακροχρόνιος χρήστης ναρκωτικών ουσιών, με όλες εκείνες τις ουσίες που βρίσκονται μέσα σου;» αποκρίθηκε και έμενα σιωπηλός.
Φυσικά, εκείνοι οι αχρείοι με εμβολίαζαν με ποιος ξέρει τι ουσία για να κάνουν το μυαλό μου χυλό.
-«Καταλαβαίνεις τη σοβαρότητα της κατάστασης; Καταλαβαίνεις ότι τόσο καιρό είχες περιορισμούς στις καταχρήσεις για κάποιο λόγο; Τώρα το σώμα σου έλαβε ένα χημικό σοκ. Το ήπαρ σου είναι στα πρόθυρα κατάρρευσης. Η καρδιά σου απορώ πως άντεξε και χτυπάει ακόμη ενώ πρέπει να έχεις τα συμπτώματα ενός εθισμένου ατόμου.» είπε και υποψιαζόμουν κάτι τέτοιο.
-«Ντάνιελ, είσαι μια ωρολογιακή βόμβα!!!» αναφώνησε και τον κοίταξα.
-«Τότε έχεις δύο επιλογές. Είτε θα με αφοπλίσεις, είτε θα με αφήσεις να εκραγώ.»
-«Δεν είναι αστείο.»
-«Δεν αστειεύτηκα. Αυτές είναι οι επιλογές που έχεις Δρ. Όστιν. Δεν μπορώ να κάνω κάτι για κάτι που έγινε ήδη. Το θέμα είναι τι μπορούμε να κάνουμε τώρα.»
-«Να πάρει η οργή, Ντάνιελ!!! Γιατί δεν έμεινες εισαγγελέας! Γιατί έπρεπε να πατήσεις το πόδι σου σε αυτόν τον βρώμικο κόσμο;» ξέσπασε ο γιατρός και έμεινα σιωπηλός.
-«Ο κόσμος είναι παντού βρώμικος. Η μόνη διαφορά είναι πόσο γρήγορα θα λερωθείς με τη βρωμιά εκείνη.» απάντησα και αναστέναξε.
-«Οι λύσεις που σκέφτηκα για να παρατείνω τη ζωή σου, είναι να λάβεις μεταμόσχευση ήπατος και να κάνεις αιμοκάθαρση για λίγο καιρό ώστε να καθαρίσει το αίμα σου. Όσο για το πρόβλημα της καρδιά σου, δεν μπορώ να κάνω πολλά. Ίσως ένας βηματοδότης να βοηθούσε.»
YOU ARE READING
Ο Γραμματέας του Προέδρου
ParanormalΠοιος δεν έχει βαρεθεί και απογοητευτεί από την πολιτική διαφθορά; Ποιος δεν έχει ευχηθεί να αλλάξουν τα πράγματα και τίμιοι και δίκαιοι πολιτικοί να καθοδηγούν τη χώρα του; Τι θα συνέβαινε αν η ευχή εκείνη πραγματοποιούνταν; Τι θα συμβεί, λέτε, αν...