Δεν πρόλαβα να καθίσω στο γραφείο μου και ο Πωλ με ενημέρωσε ότι με είχε ζητήσει ο Πρόεδρος στο γραφείο του.
Όταν εισήλθα μέσα στο γραφείο, ο Ρέι δεν ήταν μόνος. Μερικοί υπουργοί, η Σλόαν και ο υπεύθυνος Τύπου του Λευκού Οίκου ήταν παρόντες. Το βλέμμα του Ρέι δεν ήταν καλό.
Πλησιάζοντας αντίκρισα το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας που βρισκόταν πάνω στο γραφείο του Ρέι. Το άρθρο μιλούσε για το σκάνδαλο που συγκάλυψε η κυβέρνηση και ο Πρόεδρος Ο΄Ντόνελ και που σχετιζόταν με την πράξη προδοσίας του στρατηγού Μέρφι. Μάλιστα δίπλα στο άρθρο υπήρχε μια φωτογραφία της Σλόαν να κάθεται σε μια καφετέρια με την Τζέσικα.
Σίγουρα οι υπουργοί θα είχαν βρει ευκαιρία να χτυπήσουν τον Ρέι και να τον πείσουν να ακυρώσει το γάμο του με την Σλόαν. Μια Πρώτη Κυρία που δεν μπορούσε να κλείσει το στόμα της, δεν είχε θέση στο πλευρό του Προέδρου.
Το σκάνδαλο αυτό μαζί με το σκάνδαλο που είχε ξεσπάσει με τον γιο του πρώην υπουργού Σάμιουελς ξυπνούσε το σκάνδαλο του προηγούμενου Προέδρου. Η κυβέρνηση και το κόμμα θα δεχόταν την κατακραυγή του αμερικανικού λαού, για να μην πω την αντίδραση της αντιπολίτευσης.
Εξ' αρχής, ο Ρέιμοντ Ο' Ντόνελ είχε την στήριξη των άλλων στελεχών του κόμματος για τη θέση του Προέδρου, όχι μόνο επειδή ήθελαν μια μαριονέτα αλλά και επειδή χρειάζονταν κάποιον «καθαρό» για να ξεχαστεί το προηγούμενο σκάνδαλο.
Τώρα είχαν τη μαρτυρία της ίδιας της μέλλουσας Πρώτης Κυρίας ότι ένας στρατηγός πρόδωσε τη χώρα και ο Πρόεδρος το συγκάλυψε, ρίχνοντάς τον στο ίδιο κόσκινο με τους προηγούμενους διεφθαρμένους Προέδρους.
-«Η Μάργκοτ έκανε ένα λάθος. Δεν περίμενε ότι η δημοσιογράφος θα γράψει για αυτό!» αναφώνησε ο Ρέι.
-«Είστε αφελής, κ. Πρόεδρε; Ρίχνεις στο θηρίο φαγητό και δεν θα το αρπάξει;» αποκρίθηκε ένας από τους υπουργούς.
-«Ίσως ο Πρόεδρος και ο γραμματέας του θα πρέπει να προσέχουν με τι γυναίκες μπλέκονται!» αποκρίθηκε ένας από αυτούς και εκείνη την στιγμή ο Ρέι χτύπησε το χέρι του στο γραφείο.
-«Έγινε ένα λάθος. Σαν σύντροφος της Μάργκοτ θα αναλάβω τις ευθύνες μου. Δεν χρειάζεται να γίνεστε εριστικοί και πικρόχολοι!»
-«Αυτό το κόμμα έχει ιστορία χρόνων και δεν μπορούμε να το αφήσουμε να παρασυρθεί στη λάσπη από έναν άμυαλο και άπειρο αρχηγό!»
ESTÁS LEYENDO
Ο Γραμματέας του Προέδρου
ParanormalΠοιος δεν έχει βαρεθεί και απογοητευτεί από την πολιτική διαφθορά; Ποιος δεν έχει ευχηθεί να αλλάξουν τα πράγματα και τίμιοι και δίκαιοι πολιτικοί να καθοδηγούν τη χώρα του; Τι θα συνέβαινε αν η ευχή εκείνη πραγματοποιούνταν; Τι θα συμβεί, λέτε, αν...