26. Δικαίωμα στην αγάπη

34 10 1
                                    

  Ήξερα ότι η μέρα θα ήταν πολυτάραχη την στιγμή που μαζί με το πρωινό μου γεύμα, διάβασα την σημερινή εφημερίδα και είδα ένα απίστευτο άρθρο να αναφέρεται σε εμένα και στο γεγονός ότι μια μυστήρια γυναίκα είχε κλέψει την καρδιά μου.

Η δημοσιογράφος που υπέγραφε το άρθρο ήταν η Τζέσικα Σπένσερ.

Εκείνη την στιγμή, παραλίγο να φτύσω τη γουλιά τον καφέ που είχα βάλει στο στόμα μου. Έφερα την εφημερίδα κοντά στα μάτια μου μήπως και διάβασα λάθος. Όμως δεν υπήρχε λάθος. Η δημοσιογράφος με όμορφο λογοτεχνικό και ρομαντικό τρόπο περιέγραφε ότι η καρδιά του Προέδρου των ΗΠΑ είχε γίνει στόχος και μάλιστα πετυχημένος από μια γυναίκα.

Δεν πίστευα στα μάτια μου και πήρα την δεύτερη εφημερίδα. Και εκείνη έγραφε τα ίδια και μάλιστα ήταν από τις πιο σοβαρές εφημερίδες της Πολιτείας.

Πετάχτηκα από το τραπέζι της τραπεζαρίας και έτρεξα προς το δωμάτιο του Ντάνιελ, μόνο που εκείνος δεν ήταν εκεί. Όμως σίγουρα βρισκόταν στο γραφείο του.

Όρμησα μέσα στο γραφείο της γραμματείας και άφησα την εφημερίδα πάνω στο γραφείο του καλύπτοντας τις στοίβες εγγράφων που έπρεπε να μελετήσει εκείνη τη μέρα.

-«Κοίτα!!!» αναφώνησα με αγωνία ενώ το βλέμμα μου έπεσε πάνω στην Μάργκοτ, η οποία είχε επίσης θα είχε διαβάσει την πρωινή εφημερίδα και θα είχε δει το άρθρο.

-«Μας ανακάλυψαν!!!» αποκρίθηκα πανικόβλητος. Όμως ο Ντάνιελ είχε μια στωική απάθεια που με εκνεύριζε. Ήταν εκείνος που πάσχιζε να προστατέψει το κύρος μου σαν πολιτικός ηγέτης που ήμουν και όμως ήταν υπερβολικά ήρεμος, εκτός αν...

-«Μη μου πεις ότι είναι δουλειά σου...» ψέλλισα έκπληκτος.

-«Ήθελες αληθινή σχέση.» απάντησε απαθώς και άρχισα να εκνευρίζομαι.

-«Δεν θέλεις να κρύβεσαι. Δεν θέλεις να θυσιάσεις τίποτα και φυσικά όχι την διαδικασία μίας σχέσης. Ενημερώνοντας τον αμερικανικό λαό από πριν, ότι βρήκες την γυναίκα που σου ταιριάζει, τότε ίσως αποκτήσουμε περισσότερους ψηφοφόρους και εσύ θα έχεις την ελευθερία να είσαι μαζί της. Φυσικά, η εκπαίδευσή της δεν θα σταματήσει, ενώ θα πρέπει να φτιάξουμε ένα «ρομαντικό» σενάριο για το πώς συναντηθήκατε και πως ερωτευτήκατε."

Σωριάστηκα σε μια καρέκλα που υπήρχε εκεί κοντά. Προσπαθούσα να βάλω στη θέση της την καρδιά μου από τον πανικό και την αγωνία που ένιωθα.

Ο Γραμματέας του ΠροέδρουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora