53. Ζήλια και ανάλαφρη καρδιά

37 12 2
                                    

Οι γιορτές των Χριστουγέννων πέρασαν γρήγορα και παρόλο που έγιναν ένα μικρό διάλειμμα για την πολυτάραχη ζωή μας, έπρεπε να επιστρέψουμε στην πραγματικότητα και την ψυχρότητα του Λευκού Οίκου.

Παρόλα αυτά, οι γιορτές εκείνες με βοήθησαν να αποκτήσω μία φίλη στο πρόσωπο της Τζέσικα Σπένσερ.

Τώρα, συνέχιζα να δουλεύω στο γραφείο της γραμματείας στο παλιό μου πόστο αλλά μόνο προσωρινά καθώς ορίστηκε νέα ημερομηνία για το γάμο μου με τον Ρέιμοντ για τις αρχές του Μάρτη και αρχές της άνοιξης.

Στο διάστημα αυτό, θα ήθελα οι σχέσεις του Ρέιμοντ και του Ντάνιελ Γκρέι να γίνουν όπως πριν, διαφορετικά, ούτε ο Ρέιμοντ αλλά ούτε και εγώ θα απολαύσουμε το γάμο εκείνο.

Καθώς όμως είχα βυθιστεί στη χαρτούρα που είχε μαζευτεί κατά τη διάρκεια των γιορτών, ο Ντάνιελ Γκρέι εισήλθε στο γραφείο από την πόρτα που συνέδεε το γραφείο μας με το γραφείο του Προέδρου, μόνο που δεν ήταν μόνος.

Μαζί του βρισκόταν μία σχετικά νεαρή γυναίκα με μακριά ίσια καστανά μαλλιά που έπεφταν μέχρι λίγο πιο κάτω από τους ώμους, καστανά μάτια και λεπτά χείλη. Το πρόσωπο της ήταν καλυμμένο με ελαφρύ και διακριτικό καλλωπισμό και όμως ήταν φανερό πόσο γοητευτική ήταν.

Φορούσε ένα κομψό ταγέρ και παρόλα αυτά μπορούσε να φανεί το καλλίγραμμο κορμί της ενώ περπατούσε πάνω σε γόβες με άνεση και αέρα.

-«Α!!!» ψέλλισε ο Πωλ που μάλλον την αναγνώρισε. Όμως πριν προλάβει να πει λέξη, ήταν ο Ντάνιελ Γκρέι που έκανε τις συστάσεις.

-«Κύριοι και κυρίες να σας γνωρίσω την Ελίζα Ντίνκεσον, μια καταξιωμένη εισαγγελέας με αρκετή πείρα και πλέον συνεργάτης μας. Θα δουλέψει μαζί μας ως γραμματέας του Προέδρου Ο' Ντόνελ.» είπε και έπειτα άρχισε να εισάγει εμάς έναν προς έναν σε εκείνη.

-«Ελίζα, θα ξεκινήσεις από αύριο όποτε θα σου φέρουν και το δικό σου γραφείο.» αποκρίθηκε ο Ντάνιελ που μίλησε στον ενικό. Ούτε καν στην Τζούντιθ δεν μιλούσε στο ενικό και δούλευαν μαζί τόσο καιρό.

-«Γιατί να κάνουμε έξτρα κόπο; Σε λίγο καιρό θα αναλάβω το πόστο της δις Σλόαν, μπορώ να μοιραστώ το γραφείο της, αν δεν έχει φυσικά πρόβλημα.» αποκρίθηκε και έμεινα έκπληκτη με το πόσο ευθύς ήταν.

-«Δεν δουλεύουν έτσι τα πράγματα εδώ. Για δύο τουλάχιστον μήνες θα έχεις δικό σου γραφείο.» απάντησε ο Ντάνιελ.

Ο Γραμματέας του ΠροέδρουWhere stories live. Discover now