Όταν επέστρεψα στο πόστο μου από το νοσοκομείο, πρόσεξα ότι όλη η φρουρά του Προέδρου είχε αλλάξει. Μόνο δύο άτομα παρέμειναν εκτός από εμένα και αυτοί ήταν οι πράκτορες Πάρκερ και Ντόναμ. Μάλλον, ο κ. Γκρέι πραγματοποίησε τις απειλές του και απέλυσε τους υπόλοιπους.
Ακόμη θυμάμαι τις φωνές και την επιμονή του όπως και την απάθεια που έδειχναν οι αξιωματικοί, χωρίς να βγάζω τον εαυτό μου από το σύνολο. Όλοι μας νομίζαμε ότι υπερέβαλλε και πληρώσαμε το τίμημα. Είμαι σίγουρη ότι θα ήθελε να αλλάξει και εμένα αλλά ο Πρόεδρος τον σταμάτησε. Θα ήταν δύσκολο να τον κοιτάξω κατάματα.
Πρώτα όμως έπρεπε να παρουσιαστώ μπροστά στον Πρόεδρο.
-«Λοχαγέ Σλόαν, πως είσαι;» αναφώνησε μόλις με είδε και τα γαλανά μάτια του πήραν μια τρυφερή και ζεστή έκφραση.
-«Μια χαρά, κ. Πρόεδρε. Επέστρεψα στο πόστο μου.» απάντησα.
-«Τόσο σύντομα; Αν θέλεις μπορείς να πάρεις μερικές ακόμη μέρες άδεια.»
-«Δεν είναι απαραίτητο, κύριε.» απάντησα.
-«Τότε, καλώς όρισες πίσω, λοχαγέ.» απάντησε με ζωηράδα στη φωνή. Αφού τον χαιρέτησα στρατιωτικά, βγήκα από το γραφείο του.
Άφησα τους Ντόναμ και Πάρκερ να στέκονται στην πόρτα του ενώ εγώ θα πήγαινα να γνωρίσω τη νέα ομάδα.
Έπρεπε να παραδεχτώ ότι τα νέα άτομα που απάπρτιζαν τη φρουρά του Προέδρου ήταν περισσότερο σχολαστικά. Έλεγχαν τρεις φορές μέσα στη μέρα τα οχήματα που χρησιμοποιούσε ο Πρόεδρος και έκαναν περιπολίες με χειρουργική ακρίβεια. Συνεχώς μελετούσαν σχέδια δράσης σε διαφορετικά σενάρια, ενώ εκείνοι που δεν είχαν βάρδια, χρησιμοποιούσαν το γυμναστήριο για να είναι σε φόρμα.
Τολμώ να πω ότι ενθουσιάστηκα όταν είδα τέτοιου είδους άτομα να περιτριγυρίζουν τον Πρόεδρο. Τουλάχιστον δεν θα επαναλαμβανόταν το λάθος του παρελθόντος.
Ένας αξιωματικός με χαιρέτισε στρατιωτικά και στάθηκε μπροστά μου.
Είχε κοντά μελαχρινά μαλλιά και δύο ανοιχτόχρωμα καφετιά μάτια. Το σώμα του ήταν αρκετά γυμνασμένο, όπως όλων των αξιωματικών ενώ ήταν ελαφρώς ψηλότερος από εμένα.
-«Λοχαγέ Σλόαν, είμαι ο Σμηναγός Λουκ Χάντερ. Καθώς είχα τον ανώτερο βαθμό, είχα αναλάβει την οργάνωση της φρουράς μέχρι την επιστροφή σας. Παρεπιμπτόντως, να σας ευχηθώ καλή ανάρρωση.» εξήγησε και έγνεψα θετικά.
أنت تقرأ
Ο Γραμματέας του Προέδρου
خارق للطبيعةΠοιος δεν έχει βαρεθεί και απογοητευτεί από την πολιτική διαφθορά; Ποιος δεν έχει ευχηθεί να αλλάξουν τα πράγματα και τίμιοι και δίκαιοι πολιτικοί να καθοδηγούν τη χώρα του; Τι θα συνέβαινε αν η ευχή εκείνη πραγματοποιούνταν; Τι θα συμβεί, λέτε, αν...