25. Αναταραχή

32 11 1
                                    

    Πρέπει να παραδεχτώ ότι ήταν σπάνιο να βγω έξω με άλλον εκτός από τον Ρέι ή τον Ντέρεκ. Δεν μου άρεσε η πολυκοσμία επειδή μπορούσα να διαβάζω τις σκέψεις όλων που ήταν διάχυτες και εισέβαλαν στο μυαλό μου και μου προκαλούσαν πονοκέφαλο.

Ακόμη πιο σπάνια ήταν να βγω με γυναίκα. Παλιότερα, υπήρχαν γυναίκες που με πλησίαζαν αλλά δεν έμεναν για πολύ εξαιτίας του ψυχρού μου ταμπεραμέντου.

Ήταν εννέα παρά όταν βρέθηκα μπροστά από τους κινηματογράφους που είχαμε δώσει ραντεβού. Οι αφίσες πολλών δημοφιλών ταινιών ήταν τοιχοκολλημένες μέσα και έξω από το κτίριο.

Άνθρωποι μπαινόβγαιναν. Νεανικές παρέες, οικογένειες με παιδιά, ζευγάρια αλλά και άνθρωποι μοναχικοί. Σχολίαζαν την ταινία που είδαν ή θα έβλεπαν ή για κάτι εντελώς άσχετο.

-«Δεν σε γνώρισα σχεδόν, κ. Γκρέι.» άκουσα την φωνή της καθώς ερχόταν από την άλλη πλευρά του δρόμου.

«Για μια στιγμή, νόμιζα ότι θα ερχόταν με το κουστούμι ή με τις αθλητικές φόρμες. Ευτυχώς, έχει τουλάχιστον την αίσθηση της μόδας.» σκέφτηκε και άρχισα να διασκεδάζω με εκείνες τις σκέψεις.

-«Πραγματικά ένας κούκλος!» είπε και το εννοούσε καθώς οι σκέψεις της ταυτίζονταν με τα λόγια της.

-«Είναι η στιγμή που πρέπει να ανταποδώσω τη φιλοφρόνηση;» ρώτησα και χαμογέλασε πονηρά.

«Ξέρει και να αστειεύεται!!! Λοιπόν, θέλει λίγη ακόμη δουλειά.» σκέφτηκε και άφησα ένα μειδίαμα στο πρόσωπό μου.

-«Γιατί χαμογελάς;»

-«Είναι από ικανοποίηση για την όμορφη ντάμα μου.»

-«Τότε έκανες την φιλοφρόνηση σου.» απάντησε πονηρά και με έπιασε από το μπράτσο, κάτι που με αιφνιδίασε.

«Α! Τα βλέμματα όλων είναι πάνω μας ή μάλλον πάνω του. Όμως είναι επόμενο καθώς η ομορφιά του είναι αδιαμφισβήτητη.» σκέφτηκε.

Η αλήθεια είναι ότι παρατήρησα και εγώ τα βλέμματα των άλλων να πέφτουν πάνω μας αλλά φαντάστηκα ότι ήταν από την όμορφη ντάμα μου καθώς δεν επρόκειτο για φιλοφρόνηση τα λόγια μου.

Η Τζέσικα Σπένσερ μπορούσε να θεωρηθεί μια αρκετά όμορφη και γοητευτική γυναίκα παρόλο που ήταν πεισματάρα. Είχε μακριά καστανά μαλλιά και όμορφα κεχριμπαρένια μάτια που πλησίαζαν το πράσινο χρώμα. Είχε ελαφρώς σαρκώδη χείλη και ένα αψεγάδιαστο πρόσωπο που ακόμη και χωρίς τον ελαφρύ καλλωπισμό που το έκανε να ξεχωρίζει ακόμη περισσότερο, ήταν αρκετά όμορφο.

Ο Γραμματέας του ΠροέδρουWhere stories live. Discover now