55. Αληθινή σχέση

34 11 0
                                    

    Μαζί με τον Ρέι, παρακολουθούσα τις ειδήσεις από την μεγάλη πλάσμα τηλεόραση που υπήρχε στο "οβάλ" γραφείο. Επρόκειτο για το ρεπορτάζ της Τζέσικα Σπένσερ, η οποία κάλυψε το θέμα του δουλεμπορίου λευκής σαρκός και μάλιστα παιδιών, όταν το FBI είχε στήσει ενέδρα σε ένα από τα πλοία της οργάνωσης και ανακάλυψαν δεκάδες παιδιά σε άσχημες συνθήκες να μπαίνουν λαθραία στη χώρα και ποιος ξέρει ποιος ήταν ο προορισμός τους.

Οι αρχές ερεύνησαν την εμπλοκή του σωματείου των ορφανοτροφείων και το 30% των μελών του ανήκαν σε εκείνο το κύκλωμα. Τα νέο αυτό έκανε το γύρω όλης της ανατολικής ακτής και αφύπνισε οργανώσεις και φορείς.

Μέχρι και το υπουργείο παιδείας ήθελε να δραστηριοποιηθεί κάτι που μου κίνησε υποψίες. Ήταν δυνατόν να ήταν μπλεγμένοι όλοι τόσο βαθιά; Όμως αν ήταν μπλεγμένοι σε κύκλωμα μαστροπείας, τι θα τους σταματούσε να διακινούν ανθρώπινες ζωές;

Όταν ο Ρέι αρνήθηκε να δώσει άδεια στο υπουργείο παιδείας να δραστηριοποιηθεί, ο υπουργός άρχισε να τον κατηγορεί για αδιαφορία και απάθεια. Σύμφωνα με εκείνον, ήταν μια καλή ευκαιρία να δείξουμε σαν κυβέρνηση τη στάση μας σε τέτοια κυκλώματα, αλλά όλα ήταν μια βιτρίνα για κρύψουν τη δική τους ανάμιξη.

Όσο περνούσε ο καιρός τόσο περισσότερο αηδίαζα με το πόσο βρώμικο ήταν αυτό το κόμμα. Όσο και να καθάριζες, θα έμενε πάντα βρώμικο και όχι μόνο το δικό μας. Όσο ήμουν φυλακισμένος και διάβαζα εύκολα τις σκέψεις των πρακτόρων, έμαθα μυστικά για πολλούς πολιτικούς και κόμματα, μικρά και μεγάλα. Κάποια από αυτά τα μυστικά ήταν ασήμαντα και κάποια σημαντικά και σοβαρά.

Εκτός όμως από εκείνο το ρεπορτάζ σκάνδαλο, παρακολουθούσαμε τη σταθερή πορεία του πρέσβη Ρόναλντς καθώς ταξίδευε σε συμμάχους και μη, κάνοντας συζητήσεις και κλείνοντας διπλωματικές συμφωνίες.

Το κόλπο σε αυτές τις συμφωνίες ήταν το γεγονός ότι πρόσφερε συνεργασία για πράγματα που η άλλη πλευρά δεν είχε καμία απολύτως ιδέα. Είτε αυτό ήταν κοίτασμα φυσικού αερίου ή πετρελαίου, είτε αυτό ήταν η πρωτότυπη κατασκευή φαρμάκων, ορυχείων μετάλλων και ότι άλλο μπορούσε να ειπωθεί σε ένα διπλωματικό τραπέζι.

Ο πρέσβης μας με ένα αθώο βλέμμα έθιγε το θέμα το οποίο είχε «ακούσει» από έμπειρη πηγή και εκπροσωπώντας την κυβέρνηση αποζητούσε συνεργασία.

Φυσικά, όλες εκείνες οι άγνωστες για τις διάφορες κυβερνήσεις και κράτη πληροφορίες, ήταν ότι εκμαίευσα από τα κεφάλια των μυστικών πρακτόρων που με βασάνιζαν. Σίγουρα υπήρχαν ένα σωρό άλλα μυστικά που η ίδια η υπηρεσία ήθελε να εκμεταλλευτεί.

Ο Γραμματέας του ΠροέδρουWhere stories live. Discover now