34. Άγγιγμα ψυχής

42 10 0
                                    

Χρειάστηκα να δανειστώ αρκετά χρήματα προκειμένου να πληρώσω την πληροφορία που ήθελα και δεν ήταν άλλη από το που βρίσκεται ο Ντόνοβαν και το κατάλληλο μέρος για να μάθω, ήταν η Ντόνα Μαριάνο.

Όταν της ζήτησα εκείνη την πληροφορία, έδειξε μια φευγαλέα αντίδραση έκπληξης που αν δεν την γνώριζε κανείς καλά, δεν θα την εντόπιζε καν. Έπειτα, το γεγονός ότι ζήτησε ένα υπερβολικά μεγάλο ποσό από το συνηθισμένο για να μου δώσει εκείνη την πληροφορία, με έβαζε σε υποψίες.

Όμως δεν μπορούσε να μη μου δώσει την πληροφορία που ζητούσα διαφορετικά, θα έχανε την αξιοπιστία της.

Τελικά, βρήκα τον Ντόνοβαν να μένει σε διαφορετική Πολιτεία σε μια όχι και τόσο χλιδάτη ζωή. Αντίθετα, ζούσε μια απλή και λιτή ζωή στην ύπαιθρο. Ζούσε μόνος του σε μια απλή μονοκατοικία μακριά από τον πολιτισμό. Ήταν λες και κρυβόταν.

Ο Γκρέι είχε δίκιο. Η παρασπονδία του δεν μπορούσε να τον οδηγήσει σε αυτήν την κατάντια. Κάτι άλλο κρυβόταν πίσω από αυτήν την υπόθεση. Κάτι που μου είχε ξεφύγει.

Τελικά, πήγα να τον συναντήσω και να μιλήσω μαζί του. Ήμουν ακόμη θυμωμένος που με ξεγέλασε.

Κατά τη διάρκεια της θητείας του, τύχαινε να ερευνώ μία υπόθεση πίσω από κάτι καμπαρέ. Μάλιστα, ο γιος ενός πολιτικού σύχναζε σε εκείνο το μέρος ενώ έδειχνε να έχει αρκετά καλές σχέσεις με τους ιδιοκτήτες.

Όταν ανακάλυψα την εμπλοκή του με διακίνηση ναρκωτικών, η υπόθεση εκείνη μου έγινε εμμονή. Ήθελα να ξεσκεπάσω την υπόθεση αλλά ο πατέρας του με έβαλε στόχο. Δεν μπορούσα να βρω δουλειά παρά μόνο σε κουτσομπολίστικες φυλλάδες.

Αυτό με πείσμωσε και συνέχισα να έχω στόχο εκείνον τον άντρα αλλά και τον πολιτικό πατέρα του, ο οποίος επίσης μπαινόβγαινε στο καμπαρέ εκείνο.

Ήταν τότε που ο Πρόεδρος Ντόνοβαν με πλησίασε και μου ζήτησε να τον βοηθήσω σε μια έρευνα που ακουγόταν δελεαστική. Σαν ανόητος, καταπιάστηκα με εκείνη την υπόθεση παρόλο που δεν έβρισκα τίποτα το ύποπτο.

Και τότε έμαθα ότι ο πολιτικός εκείνος του κόμματος, ήταν ο μεσάζων που παρείχε «διασκέδαση» στα υπόλοιπα μέλη, στέλνοντάς τους εξωτικές χορεύτριες και ναρκωτικά. Μάλιστα, ο ίδιος ο Πρόεδρος ήταν μέλος εκείνης της διασκέδασης και με είχε αποπροσανατολίσει για να απολαύσει ήσυχος τα αγαθά που είχε «παραγγείλει», αλλά δεν περίμενε να μάθω την αλήθεια και να γράψω εκείνο το άρθρο.

Ο Γραμματέας του ΠροέδρουWo Geschichten leben. Entdecke jetzt