Εδώ και αρκετή ώρα ο στρατηγός Μέρφι βρισκόταν στο γραφείο του Προέδρου και είχε ξεκινήσει μια λογομαχία μεταξύ τους. Μετά από εκείνη την συνέντευξη την επομένη της Πρωτοχρονιάς, ο στρατηγός έφθασε την επόμενη κιόλας μέρα, αφήνοντας την οικογένειά του, προκειμένου να δει τον Πρόεδρο.
-«Έχω στείλει αναφορές ανά τακτά διαστήματα που ζητούν την στήριξη του στρατού, κ. Πρόεδρε και εσείς ανακοινώσατε ένα αρκετά δαπανηρό έργο μόλις χθες.»
-«Έδρασα προκειμένου να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής του αμερικανικού λαού, στρατηγέ, με τι δεν είστε ευχαριστημένος;»
-«Μέρος αυτής της δαπάνης μπορούσε να έρθει στο στρατό άλλωστε η άμυνα της χώρας είναι ένα αρκετά σημαντικό θέμα.»
-«Το γνωρίζω καλά αυτό, στρατηγέ. Φυσικά και έχω στο μυαλό μου την στήριξη του στρατού, όμως πρέπει να περιμένει στη σειρά του, καθώς υπάρχουν σοβαρότερα θέματα που πρέπει να επιλυθούν.»
-«Υπάρχουν σοβαρότερα θέματα από αυτό; Ξέρετε ότι υπάρχουν ενεργές αποστολές σε χώρες της ανατολής; Τα αγόρια μας χρειάζονται όπλα και άλλα εφόδια για να επιστρέψουν σώα και αβλαβή πίσω. Για να μην πω ότι σε περίπτωση επίθεσης, χρειαζόμαστε ένα καλά οργανωμένο σύστημα.»
-«Ακριβώς, στρατηγέ. Χρειαζόμαστε ένα καλά οργανωμένο σύστημα. Στις αναφορές σου ζητάς μόνο οικονομική στήριξη χωρίς να τεκμηριώνεις λεπτομερειακά που θα διανεμηθεί αυτή η στήριξη.»
-«Πιστεύετε θα καταχραστώ τους κρατικούς δασμούς;»
-«Δεν είπα κάτι τέτοιο, όμως δεν νομίζετε ότι πρέπει να έχω μια πλήρη εικόνα για το που θα χρησιμοποιηθούν τα χρήματα των πολιτών μας; Είμαι εγώ που έχω την δικαιοδοσία να χειρίζομαι τον κόπο μιας ζωής.»
-«Καταλαβαίνετε ότι ζητάτε κάτι πολύ δύσκολο. Οι ανάγκες είναι πολλές και δεν μπορούν να καταγραφούν τόσο εύκολα.»
-«Υπάρχουν αρκετοί καλοπληρωμένοι αξιωματικοί που κάθονται σε γραφεία. Μπορούν σίγουρα να κάνουν μια εξονυχιστική και λεπτομερειακή δουλειά.» απάντησε ο Πρόεδρος μην αφήνοντας τον στρατηγό να δώσει άλλες δικαιολογίες.
-«Όσο οι αξιωματικοί ασχολούνται με ανοησίες, καθυστερούνται σημαντικές δραστηριότητες...» προσπάθησε να πει ο στρατηγός.
-«Ανοησίες;! Νομίζετε ότι είναι ανοησία να μην ξέρω που θα σπαταληθούν τα χρήματα των πολιτών που με κόπο και αίμα κερδίζουν; Κάποιοι δουλεύουν σαν τα σκυλιά για να πληρωθούν οι φόροι και να ζήσουν τις οικογένειά τους και εσείς αποκαλείτε ανοησία το γεγονός ότι θέλω τουλάχιστον να ξέρω που θα δοθούν εκείνα τα ιδρωμένα και πολλές φορές αιματοβαμμένα χρήματα;»
ESTÁS LEYENDO
Ο Γραμματέας του Προέδρου
ParanormalΠοιος δεν έχει βαρεθεί και απογοητευτεί από την πολιτική διαφθορά; Ποιος δεν έχει ευχηθεί να αλλάξουν τα πράγματα και τίμιοι και δίκαιοι πολιτικοί να καθοδηγούν τη χώρα του; Τι θα συνέβαινε αν η ευχή εκείνη πραγματοποιούνταν; Τι θα συμβεί, λέτε, αν...