Την στιγμή που άνοιξε η πόρτα, δεν πρόλαβα να πω έναν χαιρετισμό και όρμησε μέσα στην αγκαλιά μου και φώλιασε μέσα στο στήθος μου. Τα χέρια μου την τύλιξαν και μείναμε για μερικά λεπτά αγκαλιασμένοι στην πόρτα.
Στο διάστημα των μερικών λεπτών, το μυαλό μου βομβαρδίστηκε με τις τρομερές σκηνές βίας που διέπραξαν εκείνα τα εικοσάχρονα αγόρια ενάντια σε συμφοιτητές τους επειδή ήταν πιο διαφορετικοί από τους υπόλοιπους και στις οποίες ήταν μάρτυρας εκείνη.
Ήταν πραγματικά τραγικό και απάνθρωπο όλο εκείνο το συμβάν καθώς πέρα από το οργανωμένο σχέδιο να δολοφονηθεί ο νεαρός γιος του πρωθυπουργού Ανατολίτη, υπήρχαν και άλλα θύματα που εκείνο το γεγονός θα στιγμάτιζε τη ζωή τους.
Η Τζέσικα σχεδόν έτρεμε μέσα στην αγκαλιά μου όποτε η σκηνή του θανάτου εκείνου του νεαρού παιζόταν στο μυαλό της σαν σπασμένη ταινία που επαναλαμβανόταν και δεν υπήρχε περίπτωση να σταματήσει η προβολή της.
Έπρεπε να κάνω κάτι για να της αποσπάσω την προσοχή και το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό ήταν ένα βαθύ και παθιασμένο φιλί. Παγιδεύοντας τα χείλη της με τα δικά μου και το κορμί της αιχμάλωτο πάνω στο δικό μου, έκλεισα την πόρτα και στηρίχτηκα πάνω της καθώς παρέσερνα την Τζέσικα σε ερωτικά μονοπάτια.
Καθώς ανταλλάζαμε βαθιά και υγρά φιλιά μαζί με καυτά χάδια, πρόσεξα τα δάκρυά της να κυλούν από τα κλειστά μάτια της χωρίς βέβαια να απωθεί τα φιλιά και τα χάδια μου. Μάλλον ήθελε και εκείνη να παρασυρθεί κάπου ώστε να μην σκεφτόταν ενώ παράλληλα ένιωθε «ενοχές» που δεν κατάφερε να σταματήσει εκείνο το συμβάν.
Σκούπισα τα καυτά και αλμυρά δάκρυά της με τα χείλη μου ρουφώντας τα ενώ συνέχιζα να δίνω απαλά και τρυφερά φιλιά σε όλο της το πρόσωπο. Με τα χέρια μου σήκωσα όλο τη της το κορμί και το έφερα πάνω μου ενώ παράλληλα το στήριξα στην πόρτα.
Τα πόδια της ζώστηκαν γύρω από τη μέση μου ενώ τα χέρια της τύλιξαν το λαιμό μου και χτένιζαν τα μαλλιά μου. Τα δικά μου χέρια όργωναν το κορμί της κάτω από τα ρούχα κατά μήκος τω πλευρών αγγίζοντας και μαλάσσοντας τα στητά στήθη της.
Όταν άρχισε να νιώθει την έξαψη από τα «σκανδαλιάρικα» χάδια μου, άφηνε βαθιές ανάσες κοντά στο αυτί μου πυροδοτώντας και την δική μου έξαψη.
Την στήριξα ολόκληρη πάνω μου και προχώρησα ως την κάμαρα. Την άφησα πάνω στο κρεβάτι απαλά και έγειρα από πάνω της. Έβλεπα στα μάτια της την έξαψη και την επιθυμία. Επιθυμία για άγριες και αχαλίνωτες δραστηριότητες που θα την έκαναν να ξεχάσει έστω και για λίγο ότι είχε ζήσει.
YOU ARE READING
Ο Γραμματέας του Προέδρου
ParanormalΠοιος δεν έχει βαρεθεί και απογοητευτεί από την πολιτική διαφθορά; Ποιος δεν έχει ευχηθεί να αλλάξουν τα πράγματα και τίμιοι και δίκαιοι πολιτικοί να καθοδηγούν τη χώρα του; Τι θα συνέβαινε αν η ευχή εκείνη πραγματοποιούνταν; Τι θα συμβεί, λέτε, αν...