28. Η επιθυμία

38 10 0
                                    

Μετά από μια εβδομάδα σε κώμα και μερικές ακόμη μέρες, κατάφερα να σηκωθώ από το κρεβάτι και να κάνω ένα χαλαρωτικό και αναζωογονητικό μπάνιο καθώς δεν άντεχα άλλο τον εαυτό μου.

Καθώς ξυριζόμουν μπροστά από τον καθρέπτη του μπάνιου, πρόσεξα μια λευκή τούφα στο πίσω μέρος του κεφάλιού μου. Την άγγιξα με τα χέρια μου και αναστέναξα. Θυμήθηκα τις προειδοποιήσεις του Δρ. Όστιν. Ήταν γεγονός ότι η διάρκειας ζωής μου σε αυτόν τον κόσμο μειωνόταν.

Πλέον μου προγραμμάτισε ένα σωρό τσεκ-απ και άλλες εξετάσεις ανά τακτά διαστήματα καθώς ήθελε να παρακολουθεί την καρδιά μου και γενικά την κατάσταση του σώματός μου.

Τέλος πάντων, φόρεσα το συνηθισμένο μου κοστούμι και τα γυαλιά μου και βγήκα από το δωμάτιο. Πριν πάω στο γραφείο μου, έκανα μία παράκαμψη προς την ανατολική πτέρυγα.

Άνοιξα την πόρτα αιφνιδιαστικά και έπιασα επ' αυτοφόρω τον νεαρό Μάικλ Λούθερ να καπνίζει. Ο καπνός είχε γεμίσει αποπνιχτικά το δωμάτιο και δεν ήταν από ένα απλό τσιγάρο. Κάπνιζε παράνομο χόρτο.

Ώστε αυτό το λαβράκι ήθελε να ανακαλύψει ο Κιθ Κλόουν.

-«Κ. Γκρέι;» ψέλλισε με τρεμάμενη φωνή ο νεαρός.

Δεν πρέπει να είχε προλάβει να κάνει περισσότερες από δύο τζούρες καθώς ήταν ακόμη νηφάλιος αν και μπορούσα να δω τα κόκκινα υγρά μάτια του.

-«Ήρθα να σε ευχαριστήσω για την πολύτιμη βοήθειά σου, όταν σου ζήτησα να διαδώσεις τα νέα της σχέσης του Προέδρου με την δεσποινίδα Σλόαν. Όμως από ότι βλέπω είσαι απασχολημένος.» αποκρίθηκα ενώ πανικόβλητος προσπαθούσε να σβήσει το τσιγάρο.

Το παιδί απέναντί μου ήταν δεν ήταν δεκαπέντε ετών. Ήταν χαμηλών τόνων από το λίγο που τον είχα γνωρίσει. Ήταν ένα φρόνιμο και συνεσταλμένο αγόρι. Τι το είχε οδηγήσει στα ναρκωτικά;

-«Θα μπλέξω;» ρώτησε με φόβο στο βλέμμα.

-«Εξαρτάται.» είπα και μπήκα στο δωμάτιο. Έκλεισα την πόρτα και άνοιξα τα παράθυρα να αεριστεί ο χώρος. Έριξα μια πεταχτή ματιά στην κάμερα που υπήρχε στο δωμάτιο και ο μικρός δεν είχε ιδεά ότι υπήρχε.

Δεν κατευθυνόταν τυχαία ο Κλόουν προς τα εδώ. Κάποιος του είχε δώσει την πληροφορία. Μάλλον αμέλησα την ασφάλεια του Λευκού Οίκου. Το βλέμμα μου κοφτερό κοίταξε την κάμερα και έπειτα χαλάρωσε για να πέσει ξανά πάνω στο αγόρι.

Ο Γραμματέας του ΠροέδρουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora