43. Ζήλια και ανασφάλεια

31 11 0
                                    

Όταν ο Ντάνιελ έφθασε στο γραφείο μου με ένα παχύ φάκελο με την νέα πρόταση που ήθελε να μου ανακοινώσει, ήξερα ότι δεν θα ήταν κάτι καλό. Είχα ήδη αναφορά, όταν είχε επισκεφτεί τον Δρ. Όστιν οπότε ένα ακόμη όραμα θα είχε λάβει χώρα.

Μερικές μέρες μετά είχε έρθει με μια στοίβα φύλλα χαρτί με προτάσεις και έρευνες που είχε κάνει ο ίδιος. Σίγουρα θα είχε περάσει ώρες ολόκληρες στην βιβλιοθήκη αλλά και θα είχε μιλήσει με ειδήμονες.

Σύμφωνα με εκείνον, το όραμά του δεν κατάφερε να ολοκληρωθεί οπότε δεν γνώριζε το μέγεθος και την ημερομηνία που θα λάμβανε χώρα, αλλά υποψιαζόταν ότι κάποιο ακραίο φυσικό φαινόμενο θα έπεφτε στη χώρα μας.

Φυσικά οι Η.Π.Α ήταν τεράστια χώρα. Αποτελούνταν από δεκάδες Πολιτείες, η κάθε μία από τις οποίες ταλανιζόταν και από διαφορετικά φυσικά φαινόμενα. Το χτύπημα της μοίρας μπορούσε να είναι ένας σεισμός, ένας τυφώνας, μία πυρκαγιά, μία πλημμύρα, ένα ηφαίστειο και όλα αυτά μπορούσαν να γίνουν οπουδήποτε και οποτεδήποτε.

Χωρίς ολοκληρωμένες πληροφορίες δεν μπορούσα να κάνω πολλά.

-«Δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι συγκεκριμένο. Οι δυνάμεις τις φύσεις είναι ισχυρές. Όμως μπορούμε να μειώσουμε την απώλεια ανθρώπινων ζωών. Δεν ξέρω ακριβώς το πότε και ίσως κάποιες από τις προτάσεις μου να μην προλάβουν να μπουν σε εφαρμογή, αλλά μπορούμε να προετοιμαστούμε για κάθε ενδεχόμενο.» αποκρίθηκε και πήρα κάποιες σελίδες στα χέρια μου.

Στις αναφορές εκείνες μιλούσε για τη βελτίωση των δημόσιων έργων. Πρότεινε να χρησιμοποιηθούν ειδικά υλικά και τεχνικές προκειμένου να γίνουν περισσότερο ασφαλή. Πρότεινε να ενισχυθούν όσα είχαν ήδη χτιστεί ενώ σε κάποιες περιπτώσεις πρότεινε να γκρεμιστούν και να χτιστούν από την αρχή.

Πρότεινε να ενισχυθούν τα διάφορα σώματα ασφαλείας, είτε με κονδύλια για την καλύτερη εκπαίδευση του προσωπικού είτε για την αποτελεσματικότητα των ίδιων των σωμάτων με οχήματα και εξοπλισμό, κάτι που είχε ήδη γίνει στην αρχή της εκλογής μου.

Μιλούσε για καλύτερο σχεδιασμό εκκένωσης ριψοκίνδυνων περιοχών που στο παρελθόν είχαν πέσει θύματα της φύσης. Μέχρι και το χτίσιμο ειδικών καταφυγίων ανάφερε στην αναφορά του.

Καταλάβαινα την αγωνία του αλλά εδώ μιλούσαμε για πάνω από πενήντα Πολιτείες. Οι προτάσεις του δεν ήταν ρεαλιστικές. Οι δαπάνες θα ήταν υπέρογκες και θα επιβάρυναν το εθνικό θησαυροφυλάκιο.

Ο Γραμματέας του ΠροέδρουWhere stories live. Discover now