62. Οι κόσμοι τους

33 10 2
                                    

Οι φωνές της Τζέσικα Σπένσερ αλλά και της Κόρτνεϊ διαπερνούσαν τα αυτιά μου και σπάραζαν την καρδιά μου. Μετά το γάμο και μετά τη γαμήλια δεξίωση, οι πράκτορες περικύκλωσαν τον Ντάνιελ και τον συνέλαβαν μπροστά στη σύζυγό του και μπροστά στους κοντινούς μας φίλους και τους γονείς μου.

Τον μετέφεραν στα γραφεία τους στην Ουάσιγκτον για ανάκριση ενώ εγώ προσπαθούσα να καταλαγιάσω το μένος εκείνων των δύο γυναικών και να προσπαθώ να τους εξηγήσω την κατάσταση.

-«Ρέι, είσαι με τα καλά σου; Γιατί χάλασες την μέρα αυτή; Γιατί οι πράκτορές σου συνέλαβαν τον Ντάνι;» αναφώνησε η Κόρι με θυμό και αγωνία.

-«Είσαι φίλος του εσύ; Τι προσπαθείς να κάνεις; Χάλασες μια τέτοια μέρα για ποιο λόγο;» αναφώνησε η Τζέσικα Σπένσερ.

Η Μάργκοτ στεκόταν σε μια γωνία και δεν εμπλεκόταν παρόλο που το βλέμμα της με κοιτούσε με αγωνία και ανησυχία.

-«Θα σταματήσετε επιτέλους; Νομίζετε ότι είναι παιχνίδι; Λέτε η ομοσπονδιακή αστυνομία να τον συνέλαβε χωρίς λόγο;» αναφώνησα με τη σειρά μου και οι δυο τους σώπασαν.

-«Τι εννοείς; Τι λόγο έχουν να τον συλλάβουν;» ρώτησε η Κόρι.

-«Αυτό μπορείς να το ρωτήσεις στη νέα του σύζυγο, καθώς μάλλον γνώριζε αν κρίνει κανείς από τη σιωπή που την πλαισιώνει.» είπα όταν είδα την Τζέσικα Σπένσερ να μένει σιωπηλή μετά τα λόγια μου.

Η Κόρι κοίταξε προς το μέρος της με απορία αλλά εκείνη δεν είπε κουβέντα. Πήρα μια βαθιά ανάσα.

-«Ο Ντάνιελ έχει μπλέξει για τα καλά.» ψέλλισα.

-«Ο Ντάνιελ δεν έκανε τίποτα κακό. Έπρεπε να το ξέρεις σαν καρδιακός φίλος του, κ. Πρόεδρε!» αναφώνησε η Τζέσικα και τα αστραφτερά βουρκωμένα μάτια της με συντάραξαν. Λίγο έλειψε να χάσω την αυτοπεποίθησή μου.

-«Αν είναι αθώος, θα αποδειχτεί σύντομα.»

-«Σύντομα; Αφού τον μετατρέψουν σε φυτό με τα ναρκωτικά που θα του εισάγουν ξανά;»

-«Τζέσικα Σπένσερ, αρκετά. Δεν θα πάθει τίποτα. Το εγγυώμαι!!!»

-«Το καλό που σου θέλω, κ. Πρόεδρε, διαφορετικά θα το μετανιώσεις.» με απείλησε ανοιχτά και αποχώρησε.

-«Ρέι, πες μου τι συμβαίνει; Γιατί συνέλαβαν τον Ντάνι;» ρώτησε πιο ήρεμα η Κόρι.

-«Δεν μου αρέσει όλο αυτό, αλλά ποιον μπορώ να κατηγορήσω, Κόρι; Ήταν εκείνος που έπραξε απερίσκεπτα.»

Ο Γραμματέας του ΠροέδρουWhere stories live. Discover now