20. Υπερβαίνοντας τα όρια.

33 11 2
                                    

   Θα ήταν μεγάλο σκάνδαλο να αποκαλυφθεί ότι ο στρατηγός Μέρφι και αρχηγός του στρατού, είχε συμμαχήσει με μια τρομοκρατική ομάδα εναντίον της πατρίδας του, μόνο και μόνο για να δείξει στον Πρόεδρο ότι δεν έπρεπε να αμελεί τον στρατό.

Για το λόγο αυτό, αφού δόθηκαν κάποιες ανακοινώσεις σχετικά με τις έρευνες της τρομοκρατικής εκείνης κίνησης και μερικές εβδομάδες αργότερα που είχαν καταλαγιάσει τα πράγματα, ο στρατηγός εξαιρέθηκε από τα καθήκοντά του και με κάποια πλημμελήματα στην πλάτη του, του επιβλήθηκε φυλάκιση δύο χρόνων από το στρατοδικείο.

Αυτό ήταν το έλεος που έδειξε ο Πρόεδρος σε έναν ήρωα πολέμου, αν και ο διασυρμός δεν θα ήταν λιγότερος αν είχε κατηγορηθεί για εγκλήματα πολέμου. Φυσικά, σε σχέση με την ταμπέλα του προδότη, ήταν πολύ καλύτερη η μοίρα του.

Πλέον, νέος επικεφαλής του στρατού, έγινε ο αντισυνταγματάρχης Ο'Μάλει, ο οποίος προάχθηκε σε στρατηγό και σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε για εκείνον, είναι ένας από τους πιο καθαρούς αξιωματικούς. Ο ίδιος είχε λάβει μέρος σε πολλά πεδία μάχης και είχε ένα σωρό παράσημα που τον έκαναν άξιο της θέσης που είχε μόλις λάβει.

Λίγο πριν οδηγηθεί στο στρατοδικείο, θέλησα να μιλήσω με τον στρατηγό Μέρφι. Ήθελα να μάθω ποιος παραλογισμός τον οδήγησε να κάνει εκείνη την ανοησία. Όμως εκείνος δεν μιλούσε λες και συγκάλυπτε κάποιον. Όμως δεν ήθελε πολλή σκέψη για να καταλάβω ότι είχε μπλεχτεί στις μηχανορραφίες των πολιτικών και σαν άμαθο μαθητούδι, την πάτησε.

Όμως από όλη εκείνη την ιστορία, υπήρχε κάτι ακόμη που με προβλημάτιζε και αυτό ήταν το γεγονός για το πώς ο Πρόεδρος γνώριζε για την τρομοκρατική επίθεση. Σίγουρα δεν τον είχε βοηθήσει η μυστική υπηρεσία καθώς εκείνη η αλεπού, ο Ντίξον φαινόταν να έχει διασυνδέσεις με τους γέρο-τράγους του κόμματος και δεν θα υπηρετούσε πιστά τον Πρόεδρο.

Αυτό σήμαινε ότι ο Πρόεδρος είχε τη δική του μυστική δύναμη, μία δύναμη που ούτε η μυστική υπηρεσία δεν γνώριζε. Δεν ήταν τόσο αθώος και πρόσχαρος ή αδαής όπως τον αποκαλούσαν οι ανήξεροι κομματικοί. Ίσως θα έπρεπε να πάρω μια απόφαση σύντομα, ως αρχηγός της ομοσπονδιακής αστυνομίας.

****

-«Είσαι καθόλου με τα καλά σου;» άκουγα τις φωνές του κ. Γκρέι, όταν ήρθε στο γήπεδο τένις όπου ο Πρόεδρος έπαιζε με τον αντιπρόεδρο.

Ο Γραμματέας του ΠροέδρουWhere stories live. Discover now