part 41

25 4 0
                                    

POV: esmee
Het is 4 uur sochtens iedereen staat al klaar om hun eigen opdrachten uit te voeren. Ik loop naar wat voorheen mijn vaders kantoor was en waar nu de opvolger van mijn vader in werkt. Ik klop aan en mag meteen binnen komen. Hij zou mij vandaag mijn nieuwe opdracht geven. Zo kreeg ik elke ochtend weer een andere opdracht die ik onder dwang moest uitvoeren. Ga zitten riep hij met zijn harde grauwe rokers stem. Vandaag ga jij een band lid kidnappen zij hij terwijl hij op zijn lijstje keek. Een of andere bradly van de vamps band. Hij is veel geld waard dus verpruts dit niet zo wel weet je wat er gebeurt met jou bandje. Ik stond op en mompelde 'niet eerlijk'. Wat zei je riep hij. Niks . Oja esmee johan en roelf helpen je met deze opdracht omdat jij nog niets weet over martelen. Daar weet ik meer van dan je denkt riep ik iets te hard dat ze me buiten het kantoortje nog konden horen.
Ik liep boos het kantoortje uit en liep naar johan toe. Hij had een of andere blauwdruk in zijn handen.

POV: Michael
Esmee is nu al 2 weken weg en we hebben nogsteeds niks van haar gehoord. Ze lijkt wel van de aardbol verdwenen. Het is me wel opgevallen of het ligt aan me verbeelding maar sinds esmee weg is zijn er meer overvallen en ontvoeringen. Een boel bandleden en zangers en zangeressen zijn al ontvoerd en zo nu en dan heeft de politie ze kunnen vinden. Darom hebben wij nu extra bewaking. Ik mag niet eens naar de wc zonder dat er zo'n bewaker mee loopt. En heel de dag kan ik alleen naar aan esmee denken zou ze nog leven zou ze ontvoerd zijn zou ze zijn gegaan onder dwang zou ze gemarteld worden. Ik moet er niet aan denken. Ik mis haar echt.

___________________________________

Sorry voor het korte stukje ik heb het momenteel erg druk ^^

Ik schrijf zo snel mogelijk een nieuwe stukje bij ♡♥♡

5sos friendshipWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu