POV: esmee
Ik open mijn ogen en zie allemaal witte spullen. Met veel moeite draai ik mijn hoofd en zie calum naast mijn bed op een stoel slapen. Na even val ik weer in slaap.
POV:calum
In de middag loop ik weer naar esmee haar kamer en zie dat haar gezicht weer wat bijgetrokken is. Ze heeft gelukkig weer wat kleur. Na een half uurtje hoor ik op de gang wat gerommel. Ik kijk om en zie ashton met een looprek de kamer in komen. Meteen sta ik op en laat ashton op mijn stoel zitten. Ik zie duidelijk dat hij met al zijn kracht deze kant in is gekomen om esmee te zien. Als hij uiteindelijk op adem is gekomen beginnen we te praten. Ik vertel alles wat er gebeurt is. Er zijn 4 dode gevallen maar ze weten nog niet wie. Tijdens ons gesprek horen we esmee iets mompelen. Ik kijk en zie dat ze wakker is. Ik vlieg haar om haar nek. O GELUKKIG JE BENT WAKKER roep ik. Ik laat esmee los en laat ashton haar ook knuffelen.
Esmee laat mij nooit meer zo schrikken zecht ashton. Langzaam tilt esmee haar arm op met kabels er aan en trekt ashton in een grote knuffel. Ze wenkt zachtjes dat ik ook dichterbij moet komen. Ook ik word in een knuffel getrokken en er rolt een traan over haar wang. Sorry voor alles wat ik heb aangericht. Esmee het is niet jou schuld. Zeg ik zachtjes. Ashton en ik gaan weer op onze stoelen zitten. Ik denk dat ze rust nodig heeft fluister ik ashton. En samen verlaten wij esmee haar kamer dat ze rustig kan slapen.
POV:esmee
Ik word wakker en zie dat het donker is. Ik draai zachtjes en met veel moeite mijn hoofd en zie dat het 2 uur snachts is. Ik moet naar Michael ik wil hem echt zien. Ik til mijn dekens op en zie verband om mijn middel. Met al mijn kracht ga ik overeind zitten en ben daardoor al totaal uitgeput. Ineens schiet er een helse pijn door me heen en schreeuw het uit. Op dat moment komt er een zuster door de deur gehold en niet kort daarna nog een paar. Ik word weer neer gelegd en ze willen mijn wond controleren. Ondertussen is het al weer half 3. Zou ik iets mogen vragen vroeg ik aan een van de zusters. Nou em ja zou ik misschien Michael clifford mogen zien die ligt hier ook in het ziekenhuis. Natuurlijk maar wel morgen pas want hij zal nu ook slapen zegt de zuster. En daarna val ik in slaap.