part 9

112 4 0
                                    

POV : Michael

Oke hier zitten we dan geen idee waar we zijn. Het enige wat we weten is dat ze losgeld willen.

Na een paar minuten zitten hoor ik gerommel op de trap. Ik loop naar de deur en er word iets onder de deur door geschoven. 5 korstjes van brood. Half onder de verf van die deur. IK WORD HIER GEK DENK JE FUKING DAT WIJ DAT GAAN ETEN. Schreeuw ik terwijl ik tegen de deur trap. Aan de andere kant van de deur word gelachen waardoor ik nog kwader word. Luke komt op me afgelopen en legt zijn hand op mijn schouder. Dit heeft geen zin zie je niet dat ze dit leuk vinden zegt luke.

Ze zitten je gewoon op te fokken.

Tja luke heeft inderdaad wel gelijk en ik loop met luke mee naar de achterste muur waar adam calum en Ashton al tegenaan zitten die zig gruwelijk zitten te vervelen. Ik ga er ook bij zitten net als luke trouwens.

We kunnen nieteens echt zien of het buiten licht of donker is. Er komt alleen wat licht onder de deur uit maar dat is waarschijnlijk licht van een lamp. Niemand van ons draagt een horloge we waren altijd gewend om op onze telefoons te kijken.

De minuten tikken voorbij in mijn hoofd ik kan hier echt niet tegen ik voel me echt net een opgesloten beest hier. Omdat we geen idee hebben hoelaat het is besluiten we maar om te (proberen) te slapen. Wat niet mee zal vallen op een harde betonnen vloer.

5sos friendshipWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu