POV : esmee
Ik nam op en Een zware stem zegt Hallo met wie spreek ik.
M..m.met esmee stoter ik. (Ik ben echt bang voor slecht nieuwsdenk ik ondertussen) esmee ? Vraagt de onbekende man. Ja esmee zeg ik. Op de achtergrond hoor ik iemand zeggen ja die naam hoorde ik hem roepen. Ik schrok ze hebben het vast over luke. Esmee kom om 4 uur in de ochtend naar de brug bij de pizzeria weet je die te vinden?
Ja dat weet ik. En er word opgehangen. Oke dan ik weet dat het niet slim is om te gaan ik ken die man niet, zijn er meerdere mannen, wat doet hij met ash zijn telefoon en warom wil hij mij zien. Ik loop zoals afgesproken om 4 uur naar de brug. Er komt een man met blond haar naar me gerent die me wil omhelzen maar ik stap bang achteruit. Dat zou iedereen doen als er een onbekende op je af komt gerent die je wil omhelzen. Maar schatje toch weet je dan niet wie ik ben zegt hij. Nee ik heb geen enkel idee zeg ik hem. Ik ben het je vader.
Hoe is het met Vincent vraagt hij. Ik verstijfde helemaal is dit echt?
Kan dit echt zijn? Hij pakte mijn arm en nam me mee naar een busje. Stap in zegt hij dan ontmoet je mijn maten. Ik heb ondertussen nog geen woord gezegt wat is er mis met mij.
Ik heb altijd me vader weer terug willen zien maar ik had nooit verwacht dat het op zoon manier zou gaan. We stoppen bij een witte loots. Geen idee waar we zijn ik heb niet opgelet hoe we reden. P... pa..p als k je zo mag noemen en je dat echt bent. Hoezo heb je zolang niks van je laten horen en hoezo neem je me dan als ik je weer voor het eerst zie mee naar een loods? Hij stapt uit en gaat op de bumper van het busje zitten. Kom zitten zegt hij. Het is een lang verhaal maar dit wilde ik eigenlijk eerst Vincent zeggen als hij oud genoeg is want hij mag later mijn werk overnemen. Heb jij dat paketje wat ik ooit aan je moeder gaf ? E ja die heb ik die is toch voor Vincent als hij 13 word ? Vraag ik hem. Ja dat klopt. Ik zal je alles vertellen maar je mag ook voor je eigen veiligheid niks tegen de politie vertellen want mijn groep kan gevaarlijk zijn en ze weten dat jij mijn dochter bent. Ik begin bij het begin.