part34

66 5 2
                                    

POV: esmee
Vandaag was de dag dat ik naar huis mocht. Er is veel gebeurd en het zal nog wel even duren voor ik alles heb verwerkt maar met Michael aan mij zijde staat niks de toekomst meer in de weg. ik sta met moeite op en ga in de rolstoel zitten die de zuster vast houd. Michael komt door de deur opening en omhelst me. Hij houdt mijn tas vast en neemt de rolstoel over. Eenmaal bij de auto doet hij mij een blindoek om. Ssst er gebeurt je niks fluistert hij. Ineens stoppen we ergens. Hij helpt me weer in de rolstoel en rijd even vooruit voor mijn gevoel dan stoppen we weer. Dit is voor jou schat fluistert hij. Hij doet mijn blindoek af en voor me staat een gigantisch huis met een prachtige voortuin vol bloemen.
We rijden over het pad naar de voordeur en bij de voordeur stoppen we een opstapje houd ons tegen. Eerst wilde mikey mijn rolstoel optillen maar toen ineens pakte hij me onder mijn benen en onder mijn schouders en tilt me op. Hij duwt de voordeur open die niet opslot was en lopen recht op een prachtige trap af. Voor de trap draait hij om en loopt de huiskamer in die totaal donker is. Ineens vliegen de lampen aan en word er super hart SUPRISE geroepen. daar staan mijn moeder Vincent adam luke calum en ashton met feest mutsen op. Luke heeft een taart vast en overal hangen slingers. Midden in de huiskamer hangt een pinjata in de vorm van een muzieknoot. Michael loopt naar een gigantische bank en ploft neer met mij op zijn schoot. Ondertussen knalt calum de muziek vol aan. Door de kamer vloeit het nummer wichtles van all time low. En iedereen feest omdat ik uit het ziekenhuis ben. Ik kan nog wel amper staan maar als ik elke avond zo op Michael zijn schoot mag zitten vind ik dat niet zo erg.
Luke zet de taart op de tafel bij de bank en opent de deksel. Meteen pakt Michael met zijn handen een stuk en duwt het in mijn gezicht. O dat kan ik ook roep ik en ik pak met bijde handen een stuk taart en smeer heel zijn gezicht in. Koekje van eigen deeg. De taart smaakte wel goed trouwens XD . Langzaam werd het donker. De volgende ochtend ligt iedereen languit gestrekt in de kamer Michael hand in hand met mij ik op de bank hij op de vloer. Calum ligt op de keukentafel luke ligt op de trap ashton op de bank leuning alleen Adam mijn moeder en Vincent liggen niet beneden. Hey droom prins van me fluister ik in mikey zijn oor. Langzaam opent hij zijn ogen en kijkt me met spleet oogjes aan. Goede morgen schoonheid van me komt er krakkemikkig uit. Ik giegel.
Hij staat op en loopt naar de keuken. Dit exemplaar is een beetje over de datum en hij duwt calum van de keukentafel. Calum schiet wakker en komt overheid. WAT GEBEURT ER VERGAAT DE WERELD schreeuwt hij ik ziet in de lach. Nee de wereld vergaat niet maar ik wel van de honger roep ik. Michael gooit mij een broodje en pakt er zelf ook een. Wat wil je op je brood mop. Doe mij maar wat kaas. En voor ik het wist vloog er kaas door de kamer mijn richting in maar land op ashton zijn gezicht. Hij slaapt gewoon door.
Leuk idee roept calum. Wat voor idee ? Ja nou van ashton een broodje maken. Michael pakt brood worst ketchup kaas pindakaas en komkommer en loopt mijn richting in. Hier schat jij mag de pindakaas doen. En geeft mij een plastic mesje met de pot pindakaas. Ik zorg dat er een grote kloder pindakaas op mijn mes zit en smeer het goed dik uit op ash zijn gezicht. Hij slaapt nog gewoon door terwijl calum plakjes komkommer op ash ze ogen legt. Uiteindelijk komt ook luke aangelopen met een slaap kop.
Wat doen jullie ?
Tja niks bijzonders zegt Michael terwijl hij een stap naar rechts zet. Zodra luke ash ziet schiet hij in de lach. Mag ik hem wekke vraagt luke. Ga je gang ons huis onze regels roep ik. Luke gaat achter de bank staan en pakt ash bij zijn been en duwt hem bijna van de bank. Ash schrikt wakker en de komkommers vliegen door de kamer. Hij kijkt ons wantrouwend aan en voelt aan zijn gezicht. Een bruine rode kloder van ketsjup en pindakaas op zijn hand. Hij likt over zijn hand en half kokhalsend zegt hij ketsjup serieus?
Net als iedereen wil gaan lachen vliegt er iets door de ruit. Het glas vliegt door de kamer. Michael springt meteen over mij heen ter bescherming. Eenmaal als het weer stil is kijkt iedereen op.

5sos friendshipWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu