****
Haziran 2023 - İzmir
- Gülce Şahin'den-
" Uzağımdasın ama hiç kimsenin olmadığı kadar benimlesin..."
Çocukluğumdan gelen bir ağrı bu, kalbimin duvarlarına çarpıp duran. Sensiz geçen 15 yılı, bilmeden sen dolu yaşamışım. Dünümde, bugünümde, yarınımda, hayallerimde hep sen vardın. Sen yokken bile düştüğümde sana sığındım, Kalktığımda sana teşekkür ettim. Öyle çaresiz bir bekleyiş benimkisi...Sahi çocuk aklı nasıl bu kadar güzel sevebildik ? Yokluğunda bile yerin doluydu. Tüm bunlar çocuk aklımın işi mıydı? Yoksa şimdiki mi?
Hayattan tek bir istediğim oldu bu yaşıma kadar; seni bir kez bile olsa karşımda görmek istedim.
Neden diye sessiz çığlıklarımı yüzüne geçirmek isterdim. Sonra ayrı geçen yılların acısıyla bir bütün olana kadar sarılmak isterdim.
O gün çoktan gelmiş ama ben seni tanıyamamışım okyanus gözlüm.
Affet beni....
Affedilelecek bir şey değil belki yaptığım ama yıllar önce terk edip gittiğinde ben seni affetmiştim.
Şimdi sıra sende...
Buna ihtiyacım var Doğu. İçimi deşen, kalbimi yoran şeyler var.
Tek ilacım senmişsin gibi. Giderken bana bıraktığın günlükle avuttum kendimi. Ama 15 sene geçti Doğu, koskoca 15 sene ve artık ne günlük avutuyor ne o güzel anılarımız...
Topladığımız kozalaklar da çoktan bitti, bir oda dolusu boyadım ama gelmedin....
Bir Çam ağacının altında bıraktığım umutlarım, çocukluğum; bir çam ağacının altında yine ve yeniden bana dönmüşlerdi... Fakat bu sefer 15 yıl aradan sonra tam her şey bitti dediğimde bana umut olmak için mi karşımdaydı?
Kader bizi yeniden bir araya getirir mi dersin Doğu? Bir vapurda, bir Cafe de veya bir okulda?
Sensizlik bu hayattaki en büyük yenilgim oldu. Kavruldum, harmanlandım en sonunda yandım...
Sevgi aynı kalır mıydı?
Peki acılar?
Zamanla hepsini öğrenecektim hepsini...Haziran 2023 - Şırnak
-Doğu Kılıç Aslan'dan-
15 sene sonra hala öptüğü yer ilk an ki gibi, sıcacık ve ıslaktı...
Ama bekleyen artık Doğu değil Kılıçtı... Gülce'nin doğusu öldü.
Doğunun Gülcesi ise uzak diyarlarda kaldı.Dile kolay 15 yıl 16 gün 3 saat geçti verdiğim sözün altında ezileli...Belki ?
Oysa ?
Keşke ?
Acaba ?
Herhalde?
Yoksa ?Geçen her saniye de, aklımdan geçen her ihtimalde delirdim.
Deliren Türk ne olur bilir misiniz ?
ASKER...
Bende asker oldum.
Akıllı adamın dağda işi olmaz.
Az deli kan lazım!
Üsteğmen oldum, Kimsesiz kaldım.
Çok sular aktı da o gelmedi.
Biz birbirimize 15 yıl kadar geç kaldık...
Ta ki o kara günde görüşüne dek.Şimdi benim ondan 15 sene alacağım var. Tabi eğer geç kalmadıysam...
****
06.05.2024
Merhabalar, ben bir Edebiyat öğretmeni olarak aranızda bulunuyorum. Umarım beni kabul eder kitaplarımı seversiniz. ilk kitabım ve ilk heyecanım ile karşınızdayım. Umarım kendimden beklentimi ve sizin beklentinizi karşılayabilirim...
Kitap genel olarak askeri kurgu olarak ilerleyecektir fakat daha çok hayatlarını işleyeceğim gibi görünüyor.
Ana kadın karakterimiz öğretmen ve bakalım yolları yıllar sonra nasıl bir noktada kesişecek. Bende gidişatı merakla bekliyorum...
Eksik veya kusur gördüğünüz ya da böyle olsa daha iyi olur dediğiniz kısımları benimle paylaşırsanız sevinirim. Yorumlara bekliyorum.
Sizce tüm mesele çam ağacı mı ? Yoksa gökyüzü mü? Yoksa bunlar sadece aracı mı ?
Geç kalınmış mıdır?Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorummm.
İyi okumalar....🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖKSÖKÖ
General FictionMinicik bedenlerinde sevgiyi nereye kadar götürebilirler.... "taa ki 15 yıl sonra o kara günde karşılaşıncaya dek..." -Gülce şahin -Doğu Kılıç Aslan