Kıskançlık Çanları💫

1.2K 90 52
                                    

Geceler manasız gelirdi,
senin gözlerine rastlayana dek.
Geceler sahipsiz sanırdım,
seninle kavuşuncaya dek...
SAMİİREX



****




-Doğu Kılıç Aslan-

İnsanın evi gibisi yok, sözünü iliklerime kadar yaşadığım bir geceydi. O gecenin sabahında, yine onun varlığıyla güne başlamak ise tarif edilemezmiş.

Mesleğimden ve yıllardır yakamı bırakmayan hasretlikten dolayıdır ki, uykuyla hiç aram yok. Günde 1 saat bile uyusam beni geri kalan 23'te idare edebilir. Dün gece ise Kılıç'ın miladında bir ilk olarak tarihe geçecek. Ara ara Gülce'nin ateşini kontrol etmeye uyanmam dışında hiç sabaha kadar uyumuştum.

Uyumayıp manzaranın tadını çıkarmam gerekiyordu. Fakat onun kollarını uykuya öylesine davetkar ki dayamadım uyuyup kaldım.

Gözüme çarpan gün ışığıyla kımıldanarak uyandım, kollarımın arasında yatan masum bir kelebek vardı, o ise mışıl mışıl uyumaya devam ediyordu. Dünkü ateş faciasını atlattık gibi gözüküyor. Benim o an olduğum paniği albay görse eminim tekrar eğitimlere gönderirdi. Söz konusu gülce olduğunda sınırlarımın olmadığını söylemiştim.

Onu uyandırmamaya özen göstererek yavaşça kollarından sıyrıldım. Komidinin üzerindeki telefonuma uzanıp saate bakacaktım, telefona yetişemediğim gibi elime çarpan telefon gürültülü bir şekilde zeminle buluştu.

Hay bin bela...

Gülce kıpırdanıyor.

Kızı uyandırdın salak kılıç, gülce yanında ne yapacaksın sanki saati, telefonu.

"Kılıç, o ses neydi ? " dedi gözlerini ovuşturarak.

" Özür dilerim, uyandırmak istememiştim. Telefon elimden kaydı. "

" Sorun değil dün çok uyudum zaten, kendimi gayet iyi hissediyorum.
Teşekkür ederim tüm gün benimle ilgilendiğin için, sayende hemen toparladım." Uykulu ses tonu bile o kadar güzel ki. Hayal değil kılıç, gerçek. Uyku mahmuru gözlerle şuan tam olarak bana bakıyor.

Hayal değil, fazlasıyla gerçek.

"Benim için büyük bir zevkti, kendini iyi hissetmene sevindim. "

Büyük bir zevk ?

"Yanii, seninle ilgilenmek her zaman isteyeceğim bir şey. " Dedim elimle saçlarımı karıştırarak, o ise gülümseyerek yatakta oturur pozisyon aldı. Sırtını yatak başlığına yasladı. Gülüyordu, hoşuna gitmiş olmalı söylediklerim. Sen böyle gül, ben hep hoşuna gidecek şeyler söylemeye razıyım güneşim.

"Günaydın bu arada."

" Günaydın, gün 15 sene sonra ilk defa aydı gülcem. " Kendi duyacağım şekilde mırıldandım.

" Anlamadım." Dedi

" Günaydın, günün güzel geçsin dedim." Herzaman duymaması gereken şeyleri en başta duyardı.

"Umarım, günümüz güzel geçer. Ben kalkayım artık kendimi iyi hissettiğime göre ev sahipliği yapma zamanı. Güzel bir kahvaltı hazırlayayım. Hem belki o sırada konuşacak olduğumuz konuları konuşuruz. Dün bahsetmiştin ya. "Dedi
Benden cevap beklemeden üzerindeki pikeyi kenara iterek ayağa kalktı. Bende onunla beraber yataktan kalktım. Minicik ayaklarına, yatağın kenarında duran terlikleri geçirdi. Bu kızın her hareketi seyir zevki veriyor bana.

ÖKSÖKÖHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin