iki Şehir, Tek Yürek 💫

1.3K 79 54
                                    

Ben seni hiç sevmedim ki...
Yorgun akşamlarda,
Söylediğimiz şarkıları sevdim.
Bir çiçeğe gülmeni,
Bir güle benzemeni sevdim.
Bir de yıldızları sevdim,
Eylül akşamlarında gelip,
Gözlerinde durdular...
-İBRAHİM SADRİ -

****

-Gülce Şahin'den-

8 Ay Sonra
Yıllar gibi geçti günler
Çok sevmişim seni meğer
Neden ayrıldık bilmiyorum
N'olur geri gel artık yeter
Unutmak zor geçenleri
Sevgi dolu o saatleri
Çıldırırdım belki sevinçten
Bir gün bana dönsen geri
Her şey bitmedi bitemez
Aşkımız kalmasın yarım
Mutlu günler geri gelsin
N'olur hiç ayrılmayalım
Her şey bitmedi bitemez
Aşkımız kalmasın yarım
Mutlu günler geri gelsin
N'olur hiç ayrılmayalım
Sevmeseydim keşke seni
Kahretmezdim günlerimi
Ama aşkta gurur olmaz derler
Yalvarırım affet beni.

Arka fonda çalan 8 aydır kendimi her huzursuz hissettiğim de eşlik ettiğim şarkıya, bu sefer valiz hazırlayarak eşlik ediyorum. Neden mi ?

Çünkü, atandım!!

Evet hiç beklediğim bir sonuç değildi. Ve tercih yaparken öyle umutsuzdum ki sormayın. Sonuç ne mi oldu?

Çok istediğim, Fakat olmaz da neyse yazayım dediğim yere atanmıştım. Neden mi olmaz, hayatta çok istediğim bir şeyin, sırf çok istediğim için çoğu kez olmadığına şahit oldum da o yüzden, hayatta elde etmek istediklerini, hayallerinde yaşıyor olanlar beni mutlaka anlayacaktır.

Elbette tercih listem sizi korkutmasın, ilk iki sırayı doldurdum, çünkü olmasa da olurdu. Öğretmen olmak en büyük hayalim fakat o bir sene daha bekleyebilir. Olur da atanamazsam ona gidecektim, gerekirse Türkiye'yi karış karış arayıp yine de onu bulacaktım, öğretmenliğe bir sene geç başlamakla bir şey kaybetmem, ama doğuya 15 sene geç kaldıktan sonra kaybedecek bir dakikam bile yok.

Hele ki annemin cenazesinde yaşananlardan sonra...

Atanma isteğim ise anneannem içindi, ölüp gitmeden göreyim seni mesleğinin başında, diye diye beni bilinmez maceralara sürükledi. İçine doğmuş sanki kadının, nerden bileyim hayattan tüm beklentimin aslında bir şehirde toplandığını.

Şırnak...

Şırnak'a atanmıştım.  Kabul ediyorum ki riskli bir bölgeydi fakat beni çeken bir yanı olduğunu da inkar edemem. Tercih yaparken aklımda tek orası vardı, ama güzel memleketim izmiri de unutmadım, ikinci sıraya da onu yazdım. Fakat tercihlerim açıklanana kadar tek dileğim Şırnak olmasıydı, hayat bana çok şükür bir yerden güldü sonunda.

İçimde orada güzel şeyler olacak hissi var ve bu hisse kapılıp deli gibi heyecanlanıyorum.
Bir yandan da çok huzursuzum nasıl olacak? orada nasıl bir hayat beni bekliyor? hemen alışbilecek miyim?

Beyninin içindeki belirsizlikler insanı kemirdikçe, gitme isteği, heyecanı daha da artıyordu.

Anneannemin ah vahları eşliğinde 10 gün önce açıklandı tercihlerim, okullar şuan yarı yıl tatilinde olduğu için rahatım, fakat yarın uçağım var, gidip ev tutacağım, eşyaları ayarlayacağım o yüzden okullar tatildeyken bir an önce gidip yerleşmek istiyorum.
Onurla beraber gideceğiz, sevde bana biraz kırgın sanırım, o yüzden geleceğini hiç zannetmiyorum.

ÖKSÖKÖHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin