NOT:
!!!
ÖKSÖKÖ: ESKİ TÜRKLERDE MİTOLOJİK BİR UNSUR OLAN ÇİFT BAŞLI KARTAL OLARAK BİLİNMEKTEDİR.
BİR ÇOK MİT'E MAVİ KARTAL OLARAK KONU EDİNMİŞTİR. KRALLARIN VE TANRILARIN YOLDAŞI OLARAKTA BİLİNİR. KİTABIMIZIN İSMİ DEĞİŞİK GİBİ GÖRÜNSE DE ASLINDA BİZİM TİMİMİZİN ADINI TEMSİL ETMEKTEDİR. YANİ "MAVİ KARTAL" TİMİ
Bir çok kişi tarafından garip bulununca ve sorulunca açıklamak istedim.
Sizleri seviyorum iyi okumalar diliyorum 🖤****
Dünyada hayatın bir tek manası varsa, oda sevmektir.
Hatta mukabele edilmesini beklemeden sevmektir.
SABAHATTİN ALİ-Doğu Kılıç Aslan'dan -
5 Gün Önce
Terfimi kutlamak için her zaman ki gittiğimiz mekanda tim yer ayırtmış, her ne kadar böyle bir şeye gerek yok desem de beni dinlemediler. Açıkçası çokta müdahale etmek istemedim hepimizin böyle bir geceye ihtiyacı var.
Son bir yılda olanları düşünürsek epey yorulduk ve yıprandık.
Bir çoğumuzun hayatında köklü denemese de bazı değişiklik oldu. Zafer abilerin bir tane daha bebekleri olacak, doğuma az bir zaman kaldı, daha önce bir bebeklerini doğduktan sonra kaybettiler ve ailecek zorlu bir süreçten geçtiler, tam o sırada böyle bir haber hepimizi sevindirdi. Bir diğer yandan, korkutla mizgin'in yakınlaşması kimsenin dikkatinden kaçmıyor ama şuanlık ses çıkaran yok. Korkutun acı bir kayıptan sonra böyle güzel şeylere atılması hepimizin yüzünü gülümsetiyor. Bende ise durumlar pekte istediğim gibi gitmiyor.İzmirden kendime söz vererek döndüğümden beri kimse bana o anları, o kişileri anımsatacak bir kelime dahi etmedi, gariptir ki yüzbaşı bile ortalarda görünmüyor. Perinin ve timin zoruyla 3 ay önce bir randevuya çıktım. Elbette aklınız ne kadar inkar ederse etsin kalbiniz aynı atıyorsa, randevuya bile çıksanız karşınızda arayacağınız kişi kalbinizdeki oluyor. Ama yine de kendime ve kendime verdiğim söze saygımdan 3 aydır görüşmeleri devam ettiriyorum, bakmayın 3 ay dediğime 2 ayı görevde geçti, toplasan 2-3 kere anca görüştük. bir şey olduğu yok , olur mu onu da bilmiyorum. Selin'e kalsan hemen evlenecek benimle, tam benim gibi bir eş adayı aradığını vurguluyor her defasında.
Bu uzun görevlerden birinden döneli 2 gün oluyor. Örgütün en güçlü adamlarından birinin yurtdışındaki evine baskın yaptık. Görevimiz 2 ay sürse de sonunda hedefe ulaştık. Örgütün tüm planlarını, peşinde olduğumuz bir diğer isim olan Drakula'nın eylemlerini gerçekleştireceği köylerin bilgilerini hepsini ele geçirdik adamı ise sağ salim Türkiye'ye getirdik.
Üstlerim üstün başarı olarak görüp, takdirleriyle birlikte terfime karar verdiler. Artık askeriyede ki en genç yüzbaşı olacağım. Öyle onur ve gurur verici bir an ki benim için, çevremdeki herkesin benim sevincime yürekten ortak olduklarını görebiliyorum. Bu beni daha da mutlu ediyor, çevrenizde sizin mutluluğunuza ortak olan insanlar varsa şanslısınız demektir...
Görev bitti tam dönüyoruz derken karın boşluğumdan bir kurşun yedim. Bugünde ölmedik, bu iyi mi kötü mü bilmiyorum. Bana kalsa askeriye de iki dakika da kurşunu çıkarır hallederim, en fazla zafer abi yardımcı olurdu.
Emir büyük yerden, albayımın zoruyla hastaneye geldim kurşunu çıkarıp pansuman yaptılar, şimdi arabama doğru gidiyorum. Selini alıp bizimkilerin eğlence için ayarladığı mekana gideceğiz. Selinin kapısının önüne geldiğimde onu beklediğime dair bir mesaj yolladım. Muhtemelen, hali hazırda bekliyor ve bir dakika içinde burada olur. Selin peri'nin okuldan öğretmen arkadaşı, peri'nin ısrarlarına daha fazla dayanamayıp kabul ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖKSÖKÖ
General FictionMinicik bedenlerinde sevgiyi nereye kadar götürebilirler.... "taa ki 15 yıl sonra o kara günde karşılaşıncaya dek..." -Gülce şahin -Doğu Kılıç Aslan