Altüst Olmuş Dünya💫

210 17 16
                                    


Kalabalıklar arasından,
kulağıma çalınan ilk sesti senin ki.
Bilmem kaç kilometre bile olsa aramızda, koşar gelir bulurum seni...
                             -SAMİİREX-

-Doğu Kılıç Aslan'dan-

En son aklıma gelebilecek ihtimaller bir bir karşıma geçtiler, hemde tüm gerçeklikleriyle. Çivisi çıkmış bu dünya da her şeye ihtimal verebilirdim, tek ona, tek onun ihanetine akıl erdiremem. Keşke demek canımı yaksa da, sigaramdan çektiğim dumanı tüttürürken  yüreğimin en derinlerden bir keşke koptu, karıştı geceye. Madem böyle bir son bizi bekliyordu, keşke hiç yeniden karşılaşmasaydık...

Hayır, hayır doğu aptal olma. Kime, neyin keşkesi bu! Gülce hala senin minik gülcen. Belki güneşin değil ama kötülerin yanında duracak kadar da karanlık değil...İyi ki dediğin mutluluk dolu anlarla hatırla güneşi...

" Olmaz öyle bir şey biriyle karıştırmıştır. Gülce lan bu  benim güneşim. Ciğerini tanıyorum ben onun, attığı adımda saflık yatar. Bu anlattıkların ona fazla kirli, yanlıştır! Yalandır! o değildir. " Dedim ayaklanarak.

Değildir tabi ya.

" Oğlum, tamam sakin ol. Gel şöyle nereye bu kafayla? " dedi onur peşimden kapıya doğru gelirken.

"Nereye olacak güneşi bulup her şeyin yanlış olduğunu size gösteremeye gidiyorum. Yanıldığınızı göreceksiniz. "

" Sen zaten aylardır onun peşinde değil misin?  Yaşadığını dahi bilmiyordun. Demek ki bunlar gerçekten doğru. Senin onu bulmanı istemedi. Kendi rızası ile bu işlere karıştı. Ya da ...." dedi devam etmedi gözlerini kaçırdı benden.

" Ya da ne abi ?"

" Ya da başından beri her şeyi bilip, babasının planına yardım etti bilmiyorum işte ne bileyim oğlum akıl mı kaldı." Dedi duvardan destek alarak bana bakıyordu.

" Sen ne dediğini bilmiyorsun, pişman olacağın cümleler kurma abi!  İspatlayacağım size gerçekleri. " Dedim kendi odama geçerek kapıyı kitledim girip saçmalıklarına devam edemesin diye.  Dünya etrafımda perişan bir halde dönerken yatağın ucuna zor oturdum.

"Tim yolda buraya geliyorlar " dedi ardımdan boğuk bir ses tonu ile bağırarak. Onlar ne alaka gecenin bu saatinde?  Tim ne diye geliyordu? Sevdiğim kadını yakalamak için mi ? Şuan onun yanında huzurla ona sarılıp uyumak varken kötü bir kabusun içindeyim. Ona toz pembe yalanlar bile yakıştıramazken karanlığa boğulduğundan bahsediyorlar.  Yok başka bir izahı olmaz kesinlikle  kötü bir kabusun içindeyim ve güneşi bulduğumda daldığım bu kabuslardan uyanacağım.

İçime sığmayan ruhum, odaya da sığmaz oldu. Son yarım saattir onur kapıyı çalmıyor, bana seslenmiyor ve odadan dışarıya çıkarma çabasına girmiyordu. Gülceyle alakalı asılsız şeyler söylemesi fazlaca canımı sıksada ona da kızamıyorum. Bir tarafta kaç yıldır yakın korumalığını yaptığı, o süreçte duygusal bir bağ oluşturduğu biri. Bir tarafta kardeşi olduğunu yıllar sonra öğrendiği kişi sırf bu olaylar yüzünden acı çekmekte. İster istemez duyduğu gördüğü her şey kafasını karıştırıyor ve tıpkı oda benim gibi gülceyi bulup bir an evvel iyi olduğunu bilmek istiyor. Sanki onsuzluk kolaymış gibi bir de geride bıraktığı çaresizliğe rağmen çare aramaya çalışıyorum.

ÖKSÖKÖHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin