Şarkı önerisi : Wanna be yours
Bunu dememle Poyraz'ın yüzündeki gülümseme daha da genişledi.
Tekrar dudaklarıma uzanacağı sırada Ceren 'i gördüm. Sanırım beni arıyordu.
" Poyraz Ceren gelmiş, beni arıyor." Dedim ama beni pek umursamadı.
" tamam, biraz beklesin o zaman ." Dedi ve dudaklarımızı birleştirdi.
Ayrıldığımızda yüzüm kızarmıştı. Poyraz bu halime gülüp benden uzaklaştı.
" evet, minik domates Bereber Ceren'in yanına gitmeye ne dersin?" Dedi.
Kafamı sallayıp hemen önden yürümeye başladım. Ona yürümek değil de koşmak desek daha doğru olabilirdi. Arkadan poyraz'ın kahkahasını duyduğumda Ceren'in yanına gelmiştim. Hayla perişan haldeydi. Pansuman yapıp bant yapıştırmışlardı.
Ona " iyi misin?" Diye sordum. Kafasını salladı. O sırada Poyraz'da yanımıza gelmişti. Ceren Poyraz'ı gördüğünde rahatsızca yerinde kıpırdandı. Onu anlayıp Poyraz'a doĝru döndüm.
" Poyraz, sen bugünlük gitsen . Biz beraber eve geçeriz. Bizi merak etme." Dedim ve Poyraz'a kafamla Ceren'i gösterdim.
Poyraz " hıı, tabi ben sizi yalnız bırakayım ." Dedi ve ilerlemeye başladı.
Hastane bahçesinde Ceren ile tek kalmıştık ona doğru dönüp;" Rahatça konuşabileceğimiz nereye gitmek istersin?" Diye sordum.
Konuşmuyordu, bu yaşadıkları kolay şeyler değildi. Ona bir travma olmuştu.
Ah , hepsi benim yüzümden. Bu kız burda acı çekerken Ben Poyraz'la ...
Ah neyse unutun.Onun kolundan tutup banka götürmek istedim ama hızla kolunu çekip benden uzaklaştı.
" Ceren , gel şuraya oturup konuşalım." Dedim ılımlı bir sesle. Gösterdiğim banka baktı ve yavaş adımlarla ilerlemeye başladı. Bende ilerledim ve oturdum. Yanıma gelip oturduğunda artık bütün cevapları bulmak istiyordum. Anonimle Ceren'in ne alakası vardı? Bu kadar sorunun içinde Kemal Bey nasıl serbest kalmıştı ve beni vurduktan sonra tekrar intikam planı yapacakmıydı yoksa bununla mı yetinecekti? Benim onu ihbar etmiyeceğimi biliyordu çünkü ben onu ihbar ettiĝimde benden kanıt istiyeceklerdi. Aynı şekilde onunda elinde benim kod:66 olduğuma dair bir kanıt yoktu. O gün beni kaçırarak kanıt almak istemişti ama olaylar tamamen tersine dönmüştü.
Anonim kimdi ve benden ne istiyordu?
Bu oyuna neden Ceren'inde dahil etmişti?Kafamda o kadar çok soru vardı ki.
Birinin cevabını bulsam diğeri kalıyordu.
Ama buna bir yerden başlamak gerekiyordu ve ben buna Ceren'den aldığım cevaplarla başlayacaktım.Yavaşça Ceren'e doğru döndüm.
" Ceren , neden ailen gelmedi. Henüz reşit değilsin sonuçta değil mi?" Diye sordum. Bunu merak etmiştim.
" ben 18 yaşındayım. " dedi soğuk bir sesle. Bu da bir başlangıçtı. Ben hiç cevap vermeyeceğini düşünmüştüm.
" anaokulundan sonra bir yıl okula gitmedim." Dedi.Merakım artmışı. Tamam, belki cevabını aradığım sorular bunlar değildi ama Ceren'i tanımak istiyorum. Beni ona iten bir şeyler var.
" özel değilse nedenini sorabilir miyim?" Dedim. Gözleri daldı. Uzun bir süre konuşmadı. Onu bekledim ama cevap vermedi . Tam konuyu değiştireceğim sırada konuşmaya başladı.
" Ben , annem , babam ve ablam ben 7 yaşındayken bir araba kazasında öldü.
Bunu söylerken gözünden bir damla yaş akmıştı." Onlar, annem ve babam öldüler ve ablam çok uzun yıllar boyunca komada Yaşama tutunmaya çalışıyor. Bir nevi bitkisel hayatta.Her okul çıkışı yanına gidiyorum. Ona şarkılar söylüyorum , günümü anlatıyorum ama olmuyor. Niye olmuyor Asel? Neden beni bu acımasız hayatta , tek başıma ve kimsesiz bırakıyor? " o bunları söylerkem kalbim bin bir parçaya ayrılmıştı. Ne yapacağımı şaşırmıştım.
Ben neden bu konuyu açmıştım ki.Birden dirseklerini dizlerinin üstüne koydu ve ellerini yüzüne kapatıp hıckıra hıçkıra ağlamaya başladı. Ne yapacağımı bilmiyordum. Ben bu zamana kadar sadece kendi yaralarımı sarmıştım. Hep kendi kırılan kalbimi onarmıştım. Bir başkasının kalbi nasıl onarılırdı ? Nasıl yaraları sarılırdı?
Elimi omzuna koydum. Birden bana dönüp;
" Asel sana sarılabilir miyim?" Diye sordu. Şaşırmıştım ama bozuntuya vermeden kafamı salladım.
Bir anda kollarını belime sardı ve bana sıkıca sarıldı. Ona karşılık verdiğimde artık ondan alacağım cevapları duymaya hazırdım.
" Asel, o kişiler.kimdi bilmiyorum ama bana seni sordular . Yolda yürürken birden önüme çıktılar ve Beni bayılttılar.
Uyandığımda önümde bir kişi vardı. Baştan başa siyah giyinmişti."
Beni sürükleyip odaya atan kişiden bahsediyordu.
" Asel , bana birazdan senin burada olacağını ve benim için geleceğini söyledi. Bir nevi beni yem olarak kullandı." Bi çok saçmaydı
Eğer Ceren'i yem ikarak kullansaydı bana Ceren'in elinde olduğunu söylerdi ama bana sadece elinde bana ait birşey olduğumu söylemişti. Bu anonimin ne yapmaya çalıştığını gerçekten anlamıyordum." olayın seninle ne ilgisi var Ceren?" Diye sordum." Başın belada mı?" Anonimin bu olaya neden Ceren'i kattığıni merak etmiştim. Sadece benim arkadaşım diye olamazdı değil mi?
Gerçi tam arkadaş mıyız ondan bile emin değilim." Asel, benim sana bir şey söylemem gerekiyor."dedi. Her stres olduğunda yaptıgı gibi doğruldu ve parmaklarıyla oynamaya başladı." Ben geçen gün bir mesaj aldım. O mesaj da ablamın yani Eliz'in 'jang -hung ' hacker grubunun bir üyesi olduğu yazıyordu. Ablam bir çok hacker ile işbirliği yapmış ve intikam alacağını söylüyordu. Ablamdan olmasa bile benden." Dediğinde nutkum tutulmuştu. Ceren'in ablası Eliz pınar'mıydı. Jang hung grubunun üyesi.
Eskiden jang- hung ile işbirliği yapmıştim. Bana hep bitkisel hayatta olan eski liderleri Eliz Pınar'dan söz etmişlerdi. Şimdiye kadar en iyi anlaştığım hacker grubu jang- hung olmuştu.
Ceren'in anladıklarından ablası benim gibi ünlü hir hacker grubunun lideriydi ve bizim anonimin planlarını bozmuştu veya sadece ünlü olduğumuz içindir orası bilinmiyor. Bizden intikam almak istiyor. Benden direkt kimliğimi açıklamayarak ve bana ve sevdiklerime zarar vererek ve Elizden ise Ceren'i kullanarak intikam almayı planlıyor. Bunları anladım ama hayla cevaplanmamış bir çok soru var.
" Asel, peki seninle ne alakası var bu konunun?" Diye sordu Ceren. O sırada hastanenin kapısında Yağız göründü. Gözlerimiz buluştuğunda gitmemiş olmamın mutluluğuyla sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HACKER KOD:66
Fiksi Remaja17 yaşında 11. sınıfa giden Asel, anne ve babasının boşanması üzerine İzmir'den İstanbul'a taşınır.Daha sonra okulunu değiştirmek zorunda kalır. Yazılıma ilgi duyan genç kız herkesin bildiği en ünlü hack gruplarının aradığı kod:66'dır.her şey yeni...