8

76 18 0
                                    

Yorum yapmayı unutmayın!

...

"Uyan."

Duyduğum bu sesin sahibini tanımıyordum ama beni huzursuz hissetirmişti sesin sahibi.

Gözlerimi açtığımda masmavi gökyüzü ile karşılaştım. Başka bir yerdeydim; ne ölüm lordunun evrenindeydim ne de birinin kehanetini görüyordum, bambaşka bir şeydi bu.

Yerimde dikleştiğimde "Kehanet rüyaları gören insanoğlu," diye fısıldadı sesin sahibi. Göremiyordum onu lakin eli omzumdaymış gibi bir ağırlık vardı ve nefesi yanağıma çarpıp beni huylandırıyordu.

"Kimsin sen?"

Lordlardan biri olduğunu düşünüyordum. Minho'yu yanımda gördükleri için ve benim kim olduğumu anladıkları için peşime düşmüş olmalılardı. Neyin içerisine düşmüştüm ben?

"Düş lordu." Sanki bulunduğum kafeye saldırmamış, kimseye zarar vermemiş gibi rahatça konuşuyordu. Sinir bozucu.

Gözlerimi etrafımda gezdirdim eli omzumdan kaybolduğunda. "Ne istiyorsun?"

Kıkırdadı. "Kardeşim ne istiyorsa onu: Seni."

Ayağa kalktım. Buradan çıkmanın, uyanmanın bir yolunu bulmalıydım.

"Düşünsene insanoğlu, ölüm olmazsa sevdiklerin zarar görmez. Hep yanında olurlar."

"Ölümsüz olmak istiyor muyuz, sordun mu?"

Bu cesaret nereden geliyordu bana, arkamda beni koruyup kolayacağına inandığım ölüm lordundan mı? Bilmiyorum.

"Herkes ister." Omzuma vurdu. "O zaman başka bir şey diyeyim insanoğlu, yardım etmek istediğin lordun gerçekten ne yapmaya çalıştığını biliyor musun?"

"Tanrı'nın tarafında." Kendimden emin çıkan sesimle onu yanıtladığımda tekrardan kıkırdadı.

Onun bu boş konuşmaları pekte umrumda değildi, Minho'ya sorsam her şeyi anlatırdı ve bunu yapıyordu da. Bana şu ana kadar çok fazla şey anlatmıştı. Gerçi onun ne kadarı doğruydu, bilmiyordum işte.

"Şeytanın tarafında. Onun tek derdi, evrenin hükümdarını öldürüp kendisine isim veren kötülüğü geri almak."

"Ve sizinde tek derdiniz bahsettiğin kötülüğü korumaya çalışan hükümdarı, tanrılaştırmak."

Sessiz kaldı bir süre. Belli ki haklı bir konuya değinmiştim.

"Kendini çok mu zeki sanıyorsun," diye homurdandı en sonunda, sinirlenmişti sanırım. "Aksine insanoğlu, burada zihnin bana ait."

"Eminim yardım ettiğim lord fark edecek."

"O hiçbir şey-"

"Ve seni öldürecek," diye lafını kestim. Kendimden emin bir şekilde konuşuyor olsam da emin değildim işte. Minho benim için düş lordunu öldürür müydü ki?

Omzuma çarpan bir şeyle bir iki adım gerilerken etraf değişti, birkaç adım ötede yerde uzanan bir beden çarptı gözüme. Bu sırada birisi kolumu tutmuştu sıkıca.

Kafamı çevirip kolumu tutan kişiye baktım, ölüm lordu. "Chan."

İnsanoğluna ne olmuştu?

"Arkadaşlarına zarar verdi."

O farklı duruyordu. Bakışları, konuşma tarzı... Her şeyi çok farklı duruyordu sanki.

Universe Ruler/ BangİnhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin