Emir'den :
Avucumun içine aldığım aletimi gözlerim zevkten kapanırken sıvazlıyordum. Kendi dudağımı ısırarak parçalarken elimdeki aletimi çekiştiriyordum.
Üç gün olmuştu ve ben kendimi çekip zevke gelecek bir fırsat bulamamıştım. Şimdiyse erkekliğimin sıcaklığını elimde hissediyordum.
Çoğu genç gibi ben de kendimi tatmin etmek için çeşitli videolardan yararlanıyordum elbette, sınırı aşmayacak bir şekilde.
Yaklaşık yirmi dakikadır izliyordum. İleride daha iyi bir performans için ve daha çok zevk almak için kendimi geciktiriyordum.
Aletim iyice taş gibi sertleşirken hızlı hızlı nefes alıp veriyordum. Bacaklarımı iyice açmış avucumun içiyle aletimi hafif sıkarak çekiştiriyordum. Ellerimi becerdiğim dar bir delik gibi hissediyordum.
İzlediğim dördüncü videodan sonra neredeyse boşalmak üzereydim. Ucundaydım yani, o derece.
Diğer videoya kaydırırken aletime resmen asıldım. Zevkten dolayı kaşlarım istemsizce çatılmış ve vücut kaslarım kasılmıştı. Hafiften terlemeye de başlamıştım.
Videonun bir altındaki diğer videoya tıkladım ve izlemeye başladım. Esmer dövmeli bir adam vardı, yanında da kızıl saçlı bir kadın.
Tüm odağım kadındayken bir anda zihnimde kadının yerine Atlas'ı hayal ettim. İkisi de kırmızı saçlı olduğu için istemsizce beynimde öyle bir görüntü olmuştu.
Cıklayıp bir nefes aldım ve o görüntüyü silip kadına bakarak aletimin ucunu baş parmağımla okşamaya başladım.
Ama olmuyordu, o kadın yerine Atlas'ı o şekilde çırılçıplak yatakta hayal edince penisim sızlıyordu resmen. Daha fazlasını istiyordu, onu hayal etmek. Onunla ilgili daha fazla şey düşünmek istiyordum, ama bunu yapamazdım. Bu mide bulandırıcıydı.
Sorun videodadır diyerek başka bir videoya kaydırdığımdaysa aklım hâlâ zihnimde canlanan o görüntüdeydi. Bir yanım eğer yaparsam yüzüne nasıl bakacağımı söylerken diğer yanımsa nasılsa hiç bilmeyecek yap gitsin diyordu.
Ama bu iğrençti. Bir erkeği sikemezdim. Hele ki Atlas gibi beni arkadaşı olarak gören birini asla. Onu zevkime alet etmemem gerekiyordu. Başka şeylerden de zevk alabilirken neden masum birini kullanayım ki?
O görüntüyü unutup odağımı videoya versem de kalkık sikim hafiften yumuşamaya başlamıştı. Boşalma sertliğini kaybetmişti.
Daha hızlı çekmeye başladım. Aletim o kadar sıcaktı ki elim yanıyordu resmen. Birazdan o sıcak menileri akıtacaktım.
Gözlerimi kapattım ve daha fazla savaşmamaya karar verdim. O güzel çocuğu yatağımda hayal etmeye başladım. Tıpkı az önceki videoda gördüğüm kadın gibi.
Bunu yaptıktan sonra pişman olup olmayacağımı bilmiyordum, ama denemekten bir zarar gelmezdi. İnsanlar zevk için neler neler yapıyordu bu hayatta değil mi?
Onu kendi yatağımda, önümde domalmış bir şekilde hayal ettim. Kafasını hafif yan çevirip bana kendisini becermem için yalvaran bakışlar attığını hayal ettim.
Üç parmağımı birden dar ve sıcak deliğine soktuğumu, çıkardığımı ve sonra tekrar soktuğumu düşündüm. Üç parmağımla bedenini kontrol edip vücudunu ittirerek yatağa yüz üstü yatırdığımı hayal ettim.
Parmaklarımı içine iyice ittirdiğimde altımda fahişe gibi inlemesini hayal ettim. Ağlarcasına çıkan kısık sesli bir inleme. Normalde kullanmadığım hakaretleri yatakta kullanma gibi bir alışkanlığım vardı. Bu partnerimi gerçekten bir sürtük olarak görmekten değil, sadece o an ikimizin de zevk alabilmesinden kasıtlı yaptığım bir şeydi.
Bir elimin parmakları onun deliğini ele geçirmişken diğer parmaklarımı da ağzına soktuğumu ve onun arkasındaki sızıyı unutup anında ağzına soktuğum parmaklarımı yalamaya başlamasını hayal ettim. Bunu yaparken alttan alttan bana bayık bir şekilde bakışını düşündüm.
Ardından kırmızı saçlarından çekiştirerek onu sertleşmiş aletimin önüne getirdiğimi ve önce testislerimi, sonraysa penisimin başını ağzına alıp emdiğini hayal ettim. Kendi erkekliğinden daha büyük olan erkekliği ağzına alıp yalamaya başlamasını hayal ettim.
Saçlarını okşarken arada bir yanağına çok sert ve çok yavaş olmayan tokatlar attığımı ve her tokat alışımda gaz vermişim gibi gülümseyip daha da şehvetli bir şekilde yaladığını düşündüm.
Aletimi onun ağzında sırılsıklam yaptıktan sonra çıkarıp ucunu dudaklarına değdirerek boşaldığımı ve menilerimin bir çoğunu yuttuğunu düşündüm. Menilerin bir kısmının da yüzünde, özellikle dudaklarının kenarında kaldığını düşündüm. O masum çocuğun yüzünü nasıl döllediğimi düşündüğümde çıldıracak gibiydim.
Kalan menilerini parmaklarımla sıyırıp çocuğun ağzına soktuğumu ve ona parmaklarımı temizlettiğimi hayal ettim.
Ve yapmıştım. Ellerim sıcak beyaz sıvılarımla dolarken boğuk ve kalın bir şekilde inlemiştim.
O kadar iyi bir boşalmaydı ki bu, döllerimin bir kısmı dizime kadar sıçramıştı. Bir kısmı da bacaklarımdan zemine damlamıştı. Başta ellerim olmak üzere bacaklarımın bir kısmı da sımsıcaktı şu an.
Tabi az önce hayal ettiğim gibi elime bulaşan menileri temizleyecek bir Atlas yoktu yanımda. Bu yüzden sırtımı yaslayarak oturduğum duşakabin zemininden kalktım.
Ayağa kalktığımda kasılan bacak kaslarım rahatlamıştı. Bu arada penisimin ucundan bir damla meni yere doğru yavaşça süzülüyordu. Islak parmağımla ucundaki meniyi temizledim. Daha doğrusu temizlemeye çalışmış ama daha da berbat etmiştim.
Bacaklarımdaki meniler ayaklarıma inerken hemen suyu açmıştım. Bir an önce yıkanmam gerekiyordu.
Önce elimi suyla tamamen yıkadım. Sonra penisimi sıvazlayarak menilerden arındırdım. Ardından bacaklarımı ve en son ayaklarımı da yıkadım.
Niyet ederek besmele çektim. Elimi yıkayıp erkekliğimi de tamamen yıkadım. Sağ elimle üç defa ağzıma su alıp çalkaladım ve tükürdüm. Sonra yine sağ elimle üç defa burnuma su çekerek temizledim. Daha sonra tüm vücudumu iğne ucu kadar kuru yer kalmayana dek yıkadım. Hazır zamanım varken gusülümü de tamamlamam iyi olmuştu. Cenabet bir şekilde gezmeyi sevmezdim.
Az önce yaşadığım adrenalinden dolayı duştan çıktığımda biraz rahatlamıştım. Havluyla önce saçlarım olmak üzere tüm vücudumu kuruladım. Ardından havluyu belime bağladım.
Aynadan kendi yansımama baktım. Saçlarım alnıma yapışmıştı. Ellerimle şekil verirken yansımada kendimle göz göze geldim.
Hayatımda ilk defa bir erkeğe mastürbasyon çekmiştim. Aslında tam olarak bir erkeğe çekmiş sayılmazdım, sonuçta 20 dakika boyunca diğer kızların bulunduğu videoları izlemiştim. Ama yine de bir erkekle cinsellik yaşamanın beni azdırması hoşuma gitmemişti.
"Zihnini sikeyim senin." Aynada kendi kendime söylediğim şeyden sonra kapıyı açtım ve banyodan çıktım. Odama ilerleyip kıyafetlerimi giyinmeye başladım.
Atlas da iyi biri olduğumu sanıp benimle zaman geçiriyordu. Az önce resmen onu düşünerek boşalmıştım amına koyayım ya. Yarın nasıl yüzüne bakacaktım şimdi ben onun?
Çocuğu babasının mezarına götüren ben, yatakta kendisini siktirmeyi istemesini düşünen yine ben.
Derin bir nefes aldım. Bir defa yapılan bir şeyden dolayı kendime bu kadar yüklenmemeliydim.
—
ileriki bölümler için çok iyi smut fikirlerim var ama linç yemekten korkuyorum
her neyse bugün de böyle soft bir bölüm yazayım dedim 🩷🎀✨️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMIZI
RomanceGüzel Sanatlar lisesine giden Atlas ve Meslek lisesine giden Emir. - BxB içerikli bir kurgudur. -