Operation: Samantha's blood

110 9 2
                                    

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim☺️

(Operasyon: Samantha'nın kanı)
>⁠.⁠<

"BULDUM YEMİN EDERİM BULDUM!"

Jisung odada elinde ki kitapla koştururken seungmin ona gülüyordu.
Jisung odanın içinde zıplıyor, dans ediyordu.
Dans etmeyi bırakıp seungmine sarıldı ve yüzünün her tarafını öpmeye başladı.

"Seungmin inanamıyorum, bu bizim tek şansımız olabilir."

Seungmin jisung'un omuzundan tuttu ve biraz sıktı.
Gülümseyerek konuşmaya başladı.

"Biliyorum jisung, bu bizim tek şansımız ve onu sen buldun."

Jisung tekrar bir sevinç çığlığı attı ve seungmine tekrar sarıldı ve yanaklarının öpmeye başladı.
Chan içeriye girdi ve onların haline güldü ardından sahte bir sinirle konuşmaya başladı.

"Jisung eşimi neden öptüğünü sorabilir miyim?"

Jisung ona gergin bir gülümseme gönderdi ve kitaba tekrar odaklandı.

"Jisung Samantha'yı yok edecek bir büyü buldu Chan."

Chan gözlerini büyüttü ve kafasını jisunga çevirdi.

"Kedi olalı bir fare tuttun çirkin cadı."

>⁠.⁠<

Yine aynı odada aynı kişiler toplanmışlardı.
Yeonjun masanın üzerinde açık duran kitaba bir bakış attı ve jisung a döndü.

"Bu büyünün Samantha'yı yeneceğine emin misin? Dünyanın en iyi cadılarından biri olan Samantha'dan bahsediyoruz."

"Merak etme o ihtimali bende düşündüm bu yüzden bir güçlendirme büyüsü daha yapacağım."

Seungmin ona katıldı.

"Evet bu büyü yenilmez olacak. Güçlendirince daha da iyi bir hale gelecek."

"Peki ya bu büyü için ne gerekiyor?"

Jisung boğazını temizledi.

"Çok bişey gerekmiyor Samantha'nın biraz kanı ve birkaç parça büyülü ot. Bu kadar."

Odadakiler ona çatık kaşlarıyla bakmaya başladı.
Kafasını onlara çevirip 'ne var?' anlamında salladı.

"Bir saniye sen yanına beş metreden fazla yaklaşmaya izin olmaya Samantha'nın kanını mı istiyorsun."

"Evet ne var bunda? Eğer sizin bundan başka bir fikriniz varsa buyurun söyleyin."

Hyunjin gerilen ortamı fark etti ve bakışları kendine çevirerek konuşmaya başladı.

"Tamam sakin olun, jisung ne kadar kana ihtiyacın var?"

"Çok fazla değil, yani üzerinde kan bulunan bir bez parçası olabilir yada kanının temas ettiği bir metalde olabilir. Belirli bir ölçek yok bir damla kanla bile yapabilirim bu büyüyü."

Hyunjin kafasını salladı ve bir adım öne çıktı.

"Pekala Samantha'nın kanını almak için önce cadıların bölgesine girmemiz gerek ancak bu hem tehlikeli hemde bir hayli zor, en mantıklı yolu oraya bir cadının gitmesi."

Son sözünü söylerken gözleri seungmine doğru gitmişti.
Chan onun aklından geçenleri tahmin etmiş ve anında çatılan kaşları ile konuşmaya başladı.

"Seungmin oraya gitmeyecek hyunjin bunu aklından çıkar."

"Başka birşey düşünüyormusun Chan? Tek çare bu değilmiş gibi konuşma. Oraya giremeyeceğimizi sende biliyorsun. Ayrıca tabikide yalnız gitmeyecek."

Blood İn The Water-HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin