New Friendship

274 29 36
                                    

Fic beğenilmedi mi? Son bölüme neredeyse hiç kimse bakmamış.

(Yeni dostluk)
_______________________
Felix ten....

Jeongin sorduğum soru ile kaşlarını kaldırdı. O kadar da garip bir şey sormamıştım.

"Anlamadım?"

Gülerek elimi omuzuna attım.

"Neyini anlamadın? Bizimle yaşamak ister misin diye sordum. Kalacak bir yerin yoksa bizimle kalabilirsin."

Jeongin gülümsedi ve kafasını eğdi.

"Ama sizi tanımıyorum. Yani annem tanımadığın kişilerin evinde kalma derdi. "

Jisung birden lafa daldı.

"Aslında bizim demek istediğimiz  sen şimdi lise öğrencisisin. Kiralar pahalı , yurt desen açıktan okuyorsun almazlar seni. Kısacası bizimle kal, biz Yalnızız hem senden kira da almayız bir odada kalırsın."

Jeongin şaşırmışa benziyordu. Kafasını tekrar kaldırdığında gözlerindeki parıltıları görüyordum.

"Bunu gerçekten yapar misiniz?"

Hafifçe gülerek cevaplandırdım onu.

"Tabiki de. Madem Zor durumdasın seni öylece sokakta bırakacak değiliz. "

Jeongin oturduğu yerden ikimize doğru eğildi.

"Çok teşekkür ederim. Peki ya şey eviniz nerde?"

Daha sonrada sanki yanlış bir şey söylemiş gibi elini ağzına koydu.

"Ay laps diye girdim konuya ama kusura bakmayın biraz heyecanlandım da."

Onun bu sevimliliği ne küçük bir kahkaha attım ve konuştum.

"İlk olarak eğer istersen orası seninde evin olacak. İkinci olarak yanlış birşey söylemedin. Evi merak edebilirsin. Ama orası bir kasaba. biz yaklaşık 1 ay önce taşındık ve doğruyu söylemek gerekirse hiç iç açıcı komşularımız yok. Hem fiziksel hem kişisel.'

Jeongin kafasını masaya doğru biraz eğdi ve sessizce konuştu.

"Tam olarak neye benziyorlar?"

Jisungta onun bu oyununa ayak uydurmuş oda kafasını masaya yaklaştırmıştı.

"Tam olarak vampirlere benziyorlar."

Jeongin biraz bekledi ve heyecanla doğruldu. Kollarını havaya kaldırdı.

"Yaşasın hep vampir bir kocam olsun istemiştim!"

Açıkçası korkup yanımızdan ayrılmasını bekliyordum. Birden ne yaptığını fark etti ve yüzünde ki gülümsemeyi sildi.

Demek erkeklerden hoşlanıyordu.

"Şey bunu söylememem gerekiyordu. Sanırım rahatsız oldunuz."

"O hayır jeongin lütfen öyle düşünme. Hem bizde kadınları seviyo sayılmayız."

"Gerçekten?"

Ona güldüm. Yüz ifadesi aşırı komikti.

"Tabiki de. Hem bakıyorum da sen vampirleri çok seviyosun."

"Ya ne bileyim küçüklüğümden beri hayranım."

Heyecanlı haline dayanamayıp saçlarını karıştırdım.

╥﹏╥

Yaklaşık 1 saat oturmuş sohbet etmiştik. Jeongin i tanıdıkça daha çok Sevmiştik. Biz bu kasaba olayını öğrenince korkar ve kaçar diye düşündük ama o çok heyecanlanmıştı. Biran önce kasabaya gitmek istiyordu. Hatta heyecandan karnının ağrıdığını söylemişti. Tabii bu bize kahkaha attırmıştı.

Blood İn The Water-HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin