Wolves Want Him

242 24 43
                                    

Leelinastgs Bu bölüm senin için>⁠.⁠<

Bir süredir yoktum, demişler ki Öldü. Söyleyin onlara kraliçe geri döndü.

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum >⁠.⁠<

(Kurtlar onu istiyor)

Felix'ten
°°°°°°°°°°°
Ben sanırım çok büyük sıçtım.

Ben yani Lee Felix şu anda daha tanıyalı 2 gündür tanıdığım adamı kendi isteğim ile öpüyorum.

Neden mi çünkü...
Bir çünküsü yok ben bir aptalım.

Hyunjin bana şaşkın gözlerle bakıyordu, belliki o da benim böyle bir şey yapacağıma inanmıyordu.

"Bunu neden yaptın?"

Dilim tutulmuştu. Ne cevap vereceğimi bilmiyordum.
Kendimi zorlayarak konuşmaya çalıştım.

"Ben.. yani bir anda oldu kusura bakma."

Kafamı eğip parmaklarım ile oynamaya başladım. Yüzüm yanıyordu. Bu utanç beni bitirmek ister gibiydi.

"Pekala sorun değil hep ben mi öpeceğim."

Kafamı kaldırıp ona baktığımda sırıttını gördüm.

"Ya senin işin gücün yok mu?"

Yüzünde ki sırıtış daha da büyüdü.

"Az önce gitmeyeyim diye beni öptün."

Cevap vermedim ve ondan biraz uzaklaşıp koltuğa oturdum. Onu umursamadan kitabımı okumaya devam ettim.

"Bir saat içinde arkadaşların yanında olur."

Şaşkınlıkla kafamı kaldırıp ona baktım. O arkasını dönüp odadan çıktığında elimde ki kitabı bıraktım.

"Demek ki öpmek işe yarıyormuş."

>⁠.⁠<

Hızlıca geçen bir saatten sonra kapı açıldı. Hyunjin in geldiğini sanmıştım ancak içeri iki adam girince ayağa kalktım.

Vampire benziyorlardı ve bu beni ürkütmüştü.

Üzerime geleceklerini zannetmiştim ancak önümde eğilmelerine şaşırmıştım.

Yüzüme bile bakmadan geriye çekildiler ve kapıdan içeri giren arkadaşlarımı gördüm.

Koşarak onlara sarıldım. Evet sadece iki gün olmuştu ancak onları çok özlemiştim.

"Felix sen iyi misin?"

Jisung un endişeli sesi beni germişti.

"Hyung sana birşey olacak diye çok korktum."

Jeongin in Dolan gözlerini görünce ona sarıldım.

"Siz beni boşverin. Siz nerdeydiniz?"

Yatağa oturduk. Jisung konuşmaya başladı.

"Sen bayıldıktan sonra o kiliseden dört kişi çıktı. O Yeji pisliğine Sarıldılar sonra aralarından senin yanına geldi. Tabi sen baygındın. Jeongin seni korumaya çalıştı ancak o seni aldı bizde bayılmışız. Sonra ise biz bir yerde uyandık bu oda gibi bir yerdi. Birkaç adam geldi yanımıza o kiliseden çıkanlar. Bize sadece senin çok önemli olduğunu söylediler. Peki sen ne yaptın."

"Size herşeyi anlatacağım. Ama önce bana dışarının durumunu söyleyin."

"Dışarısı çok korkunç. "

Blood İn The Water-HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin