Ufak ufak yorumlar atar mısınız?🤭
(Senin için)
'''
Hyunjin Felix i sahil kenarındaki eve bıraktıktan sonra işi olduğunu söyledi ve kasabanın içlerine doğru olan binaya ilerledi .Bir binadan ziyade oldukça ihtişamlı ve gösterişli bir yerdi.
Bu ve bunun gibi binalarda genellikle eğlence mekanları yada kan tesisleri vardı.
Yani kısacası burası vampirler için cennet gibi bir yerdi.
(Bitek bunu buldum.... Sayılır mı?)
Hyunjin girdiği holde kimseyi bulamadı. İlk katlar neredeyse hiç kullanılmazdı.
Asıl eğlence üç kat sonraydı.Vampir hızı ile binanın en üst kısmına çıktı ve kocaman koridorda bulunan tek odaya girdi.
Girdiği gibi de kardeşleri ile karşılaştı.
Hepsi bir masada oturuyor birşeyler konuşuyordu.
Hyunjin'i fark eden kardeşi konuştu."Hyunjin yüzünü görmeye alışık değiliz bu ne güzel bir sürpriz."
Hyunjin ona güldü ve masada oturan kız kardeşinin başını öptükten sonra oda oturdu.
"Changbin seninle hiç uğraşamam."
Chan bu garip diyalogu bitirmek için konuştu.
"Hyunjin her şey yolunda mı?"
Hyunjin ona içten bir şekilde gülümsedi ve başını salladı.
"Merak etme Chan hyung herşey kontrolüm altında. Minho hyung Kurtlar ne alemde?"
Hepsinin ayrı ayrı görevleri vardı. Kasabanın güvenliğinden sorumlu olan ise Minhoydu, bu yüzden kurtlar hakkında çokça bilgiye sahipti.
"Sanırım kurtlar buraya saldırmak için Felix'in dönüşmesini bekliyorlar. Yani yaklaşık bir haftaya."
Bu iyi bi haberdi en azından Felix onlar hakkında daha fazla bilgiye sahip olacaktı.
Kurtlar şimdilik önemli değildi.
"Peki ya Felix'in arkadaşları? Onlar zorluk çıkarıyor mu?"
Minho gözlerini devirdi.
"O cadı bozuntusunun kapıyı kırmak için yaptığı büyüler dışında bir sıkıntı yok."
Changbin tek kaşını kaldırdı ve ona döndü.
"Onun dışında bir sorun yok mu? Ya abi şu insan olan arkadaşları yok mu? Jeonmin? yok jeongin. Ya abi normal bir insan vampir gördüğünde afedersiniz altına sıçar, bu bana göz kırpıyor. "
Masada büyük bir kahkaha tufanı oldu.
"Ne gülüyorsunuz? Korkutmak için dişlerimi çıkarayım dedim 'bana da aynısından yapar mıyız?' diyo. Yemin ederim ben bu deliden korkuyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood İn The Water-Hyunlix
Fanfiction"Seni ilk gördüğüm zaman buz tutmuş kalbimin attığını ve tekrardan sıcakladığını hissettim."