The Handsome Dead

305 27 37
                                    

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum<3

(En yakışıklı ölü)

Ruhu yaşlı kadın karşısındaki gözleri dolu çocuğu izliyordu.

Sadece normal bir konuşma geçmişti aralarında ama genç çocuk göz yaşlarını tutamamıştı.

Kadın yavaşça yerinden kalktı ve karşısında ki çocuğun yanına oturdu.

Genç çocuğu kolları arasına aldı ve sırtını okşadı.

Her ne kadar abileri tarafından acımasız ve kana susamış biri gibi büyütülsede bir kalbi olduğunu hissediyordu.

Kardeşleri gibi kibirlerinde boğulmak istemiyordu.

"Sakin ol seungmin. Kim olduğunu ve hangi soydan geldiğini unutma. "

"Ne yapacağım Yeji?"

"Çok kolay onlarla yakın ol seungmin. Özgürlük kilidimizi açacak anahtar onlar. Çok az kaldı seungmin herşey bitecek. "

(^.^)

Felix rüyasından kan ter içinde uyandı. Kafasını çevirip komedinin üstündeki saatte baktığında 5.36 olduğunu gördü.

İki gündür rüyaları onu rahat bırakmıyordu.

Bir bebek ve bebeğin Göğsüne bıçakla bir yara açan kadını görüyordu.

Felix geri uzanıp uykusunu tamamlamak istedi ama uykusu çoktan kaçmıştı.

İlik bir duş almak ona iyi gelecekti. Kocaman odasında ki gardırobuna ilerledi usulca.

Kendisine rahat gündelik kıyafetler çıkardıktan sonra banyoya girdi. Aynada ki çıplak görüntüsüne kaydı bakışları.

Göğüs hizasında olan bir yara ona rüyasında ki bebeği anımsattı , çünkü o kadın bebeğin göğsünde bir yara açmıştı.

Bu düşünce onu daha da ürpertirken düşünmeyi bırakıp banyoya girdi.

İşini bitirip çıktığında saat 6 ya geliyordu. Arkadaşı saat 10 dan aşağıya uyanmazdı.

Birşeyler atıştırıp bir kâğıt kalem aldı ve dışarıya çıktığını yazdı.

Yukarı çıkıp kağıdı arkadaşının aynasına yapıştırdı.

Çantasına telefonu, bir miktar para , eskiz defterini aldı. Telefonuna güvenmediği için de powerbank almıştı yanına.

Hem kasabayı gezecek hem de kasabayı çizebilmek için bir tepe arayacaktı.

Çıkmadan önce kendine aynadan baktı. Simsiyah ve bol kıyafetleri ile mafya ya benzese bile bunu umursamadı ve çantasını alıp dışarı çıktı.

Çıktığı gibi de her gün gördüğü komşularını umursamadı ve yürümeye başladi.

Karşıdan ona doğru gelen birini gördü Felix.

Ondan biraz büyük ve uzun biriydi.

"Merhaba buraya yeni taşındınız sanırım."

Felix onunla gayet samimi konuşan adama Gülümse di ve konuşmaya başladı.

"Ah evet birkaç gün oluyor."

Adam Gülümse di ve elini uzattı.

"Ben kim seungmin."

Felix ona uzatılan eli sıktı.

"Felix ben."

"Bir soy adın yok mu Felix?"

Blood İn The Water-HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin