Kendimi pek iyi hissetmediğim için bölüm atmakta zorlandım.
Kusura bakmayın°•
Yorum yapmayı unutmayın.
( Savaş)
>.<
"En fazla bir hafta içerisinde büyük bir savaşa gireceğiz ancak bu sefer yalnızız."Minhonun söylediği şeyden sonra Hyunjin'in kaşları çatıldı.
"Ne dediğini anlamıyorum."
Minho ona doğru ilerleyip önünde durdu.
"Diyorum ki birkaç gün sonra kurtlarla bir savaşa gireceğiz ve kimse bize yardım etmiyor. Tekiz ve onların bizden sayıca fazla olmasında cabası."
Changbin onun sözünü devam ettirdi.
"Bizi sınırda ki büyük ovada bekliyorlar. Savaş için."
Hyunjin elini saçlarından geçirdi ve derin bir nefes aldı.
"Tamam bu bizim girdiğimiz ilk savaş değil. Halledeceğiz."
Hyunjin aklına gelen fikirler ile Çekmeceden büyük bir harita çıkardı ve masaya koydu kalemle bazı yerleri işaretlemeye başladı.
Kardeşleri onun ne yaptığını görmek için yerlerinden kalkmış ve masanın etrafına toplanmıştı.
Hyunjin ise işi bitince kafasını kaldırdı ve harita da ki bir yeri işaret ederek konuştu.
"Burası sınırı oluşturan bir ova ve bizim kasabamız oradan iki buçuk kilometre uzaklıkta, kurtların kasabasına ise bir buçuk kilometre uzakta. Eğer biz baskı kurabilirsek onların kendi kasabalarına kaçma ihtimalleri oldukça fazla , kazanmayı Garanti altına almak için kasabalarının çevresine vampiler yerleştirin ve böylelikle onları kendi evlerinde yenebiliriz. "
Changbin gözünü haritadan ayırmadan konuştu.
"Peki ya tam tersi olursa? Baskı altına alınan biz olursak ne yapacağız?"
Hyunjin kafasını salladı ve haritada bir yeri daha işaret etti.
"Arka tarafta kalan ağaçların arasına vampirler yerleştirirsek Baskı altında kaldığımız an bize yardım edebilirler."
Chan aklına gelen detay ile hızlıca konuştu.
"Peki kasaba ne olacak? Buraya saldırma ihtimalleri büyük. Felix ve arkadaşları tehlikeli altında olur. Üstelik istedikleri şey Felix. Sıkıntı çıkar."
Hyunjin kafasını salladı.
"Felix ve arkadaşlarını insanların yanına gönderin. Orada, insanların arasında olmaları daha güvenli."
Seungmin onun sözünü kesti.
"Hyung Bence jisung'u göndermeyelim o çok güçlü bir cadı işimize yarayacaktır."
"Hadi ya, dediğin kadar güçlüyse pekala kalsın. Yeji bizim tarafımızda olan kaç tane cadı var? Kasabayı güçlendirmek için büyülere ihtiyacımız var."
Yeji biraz düşündükten sonra cevap verdi.
"Jisung ve seungmin ile birlikte iki tane daha var hyung, yani dört."
Hyunjin ona şüpheli gözlerle baktı.
"Cadı büyülerini biliyorsun dimi? Bizden ayrı kaldığın dönemlerde cadılık okuluna gittiğini biliyorum."
Yeji gözlerini yere indirdi ve yavaşça kafasını salladı.
Hyunjin gözlerini onun üzerinden çekti ve seungmine döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood İn The Water-Hyunlix
Fanfiction"Seni ilk gördüğüm zaman buz tutmuş kalbimin attığını ve tekrardan sıcakladığını hissettim."