Ufak tefek yorumlar atsanız sevinirim..
(Kovulmak mi?)
>.<Lee Felix kapısının deli gibi çalınması ile yatağından sıçrayarak uyanmıştı.
Önce kapısının çalmasına şaşırdı.
Evine gelen tek kişi kargocuydu, oda ayda yılda bir gelirdi.Kapı hala deli gibi çalıyordu.
Gözleri saate döndü, 8.35'tiKapı çalınmaya devam ederken Üstündeki gecelikleri umursamadan hızla kapıya koştu.
Bir yandan da söyleniyordu. Hızla kapıyı açtı.
"Ne alacaklı gibi çalıyorsun kardeşi- bay kim?"
Karşısında ev sahibi duruyordu.
"Alacaklı gibi çalıyorum çünkü alacaklıyım bay Lee."
Uykulu gözleri kısıldı, anlamaya çalışıyordu.
"Anlamadım?"
"Borcunuzu vermezseniz sizi bu evden çıkartırım diyorum. Sizi onlarca kez aradım ama açmadınız, bende eve geldim."
"Ne borcu?"
"Önceden ödenmemiş borçlarınız var verin paramı artık."
"Bay kim bakın benim size borcum falan yok."
"Ben yalan söylüyorum yani bekle."
Cebinden bir kâğıt çıkarttı büyük bir ihtimalle borç reçetesiydi. Adının yanında gördüğü sayı ile gözleri fal taşı gibi açıldı.
"Bakın bana tamı tamına 750.000 won(17.000₺) borcunuz var ve 3 aydır ödenmiyor paramı vermezseniz sizi kovmak zorunda kalırım."
"Bay kim İstediğiniz miktar çok yuksek ben bunu nasıl ödeyeceğimi bilmiyorum."
"Beni ilgilendirmiyor madem paramı vermeyeceksin çık git bu geceye kadar pılını pırtını topla git. Ev zaten eşyalı rahat gidersin."
"Beyefendi bu kadar borcu ne ara yaptım bilmiyorum ama ben bu parayı ödeyemem."
"İyi çık git hadi."
Artık kovulduğunu garantiye alan Felix küfür etmekte bir sakınca olmadığını düşündü.
"Bence sen götünden uyduruyorsun ben daha geçen ay taşındım evine moruk. Saf buldun geçireyim mi diyorsun."
Adam ona söylenenler karşısında iki adım geriledi.
Ardından kendine gelerek bağırdı."DEFOL EVİMDEN!"
"İYİ BE SENİN BOKLU EVİNE KALMADİM AL EVİNİ BİR TARAFLARİNA SOK !"
"TERBİYESİZ TOPLA ESYALARINI BİR GECE BİLE FAZLA SANA 2 SAAT İÇİNDE EVİMİ TERK ET!'"
"İYİ SİKTİR GİT ŞİMDİ."
Kapıyı kapatıp sırtını yaslayarak soğuk betona oturdu.
Kafasını elleri arasına aldı.
Hep aynı şey olurdu, sakin başlar sonra sinirlenir ve tüm herşeyi mahvederdi.Gözlerinden akan yaşlarla odasına geri döndü.
Üzerini giyindi önce sonra ise elbiselerini toplamaya başladı.
Telefonunu eline aldığında ekranda onlarca cevapsız arama olduğunu gördü.Günlerdir mesai yapıyordu bu yüzden ölü gibi uyumuş olmalıydı.
Üstelik işten de atılmıştı.
Başına daha kötü ne gelebilirdi?
Elbiselerini toplarken gözü komedinin üzerinde ki kolyeye takıldı.
Bebekliğinden beri yanındaydı.
Eline aldı ve boynuna taktı.
O olmadan güvende hissetmiyordu.
Tekrar işine döndü.Çok eşyası yoktu kıyafetleri, takıları ve buz dolabında olan birkaç parca yemek dışında hiçbir şeyi yoktu.
Üzerine bir sweet ve deri ceket giydikten sonra dışarı çıktı. Ekim ayıydı ve deli gibi öksürüyordu. Hastaydı ama yapacak bir şeyi yoktu. Gidecek bir ailesi, sığınacak bir gölgesi yoktu. Aklına gelen şeyle adımlarını bahçe kapısına yönlendirdi en yakın dostuna gidebilirdi. Jisung ona zamanında birlikte yaşayalım demişti ama ikisi büyük bir kavga ettiği için evleri ayırmışlardı.
Yeni yeni barışıyorlardı.
Bahçe kapısından çıkarken adımlarını durdurdu ve dönüp eve baktı.
"Çok yanlış adamın damarına bastın yaşlı moruk."
Anahtarı çıkarıp eve girdi. Banyoya girip kirli su aktığı için asla banyo yapmadığı duş başlığını aldı ve banyoda ki tıkacı da kapattıktan sonra musluğu açtı ve banyonun kahverengi suyla kaplanmasına izin verdi.
Ayakkabılarının tabanını ıslattı ve evde çamurlu ayak izleri bıraktı.
Musluğu kapatmadan dışarı çıktı.
Elini kapı koluna attı ancak açmadı.
Birkaç kez çekiştirip kolun kopmasını sağladı.Mutfağa gitti bu sefer tezgahın önüne geldi ve çatlak olan yerleri yerinden çıkardı.
Kapıyı sonuna kadar kilitledi ve kilidi çöp kovasına attı.
Mutlu bir şekilde bahçe kapısından çıktı ve sokakta yürümeye başladı.
Telefonundan önemli kişilerin numaralarını not aldıktan sonra sim kart'ı çıkardı ve kırdı.
Ardından yoluna devam etti.O yaşlı moruk yanlış kişiye dokunmuştu. Felix hem dış görünüşü hem de karakteri ile bir melek olabilir di ama melekler intikam alamaz gibi bir kanun var mıydı?"
Devam edecek....
Sizce ilk nasıldı???
Beğendiniz mi??????
Oy verir misiniz??????
🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood İn The Water-Hyunlix
Fanfiction"Seni ilk gördüğüm zaman buz tutmuş kalbimin attığını ve tekrardan sıcakladığını hissettim."