Ufak yorumlarınıza gerek duyuyorum (^^)
(Sorular ve cevapları)
''''''''''''''
Felix şaşkınlıktan donup kalmıştı. Şaka gibiydi her şey, şuanda hiç tanımadığı bir adamın dudaklarını öpüyordu.Neden karşılık verdiğini bile bilmiyordu.
Birden geri çekildi.
"Sen.."
Hyunjin halinden memnun görünüyordu. Hafifçe sırıttı ve tek eli ile Felix in saçlarını okşadı.
"Çocuk değilsin Felix hislerimi anlayabilirsin. Seni seviyorum ama senin beni hemen sevmeni beklemiyorum. Senden istediğim tek birşey var, bana güven. "
Felix ona cevap vermiyor, büyümüş gözleri ile ona bakıyordu.
"Ben sana nasıl güveneceğim?"
Hyunjin biraz eğilerek aynı boya gelmelerini sağladı.
"Hissedeceksin Felix. Dediğim gibi sen benim ruh eşimsin ve eğer bana güvenmeyi denersen hissedeceksin. Bizim ruhlarımız birbirlerine bağlı."
Son kez Felix in alnını öptükten sonra geri çekildi.
"Şimdi hırçın çocuk, asiliğini bir kenara bırak ve yemeğini ye.
Felix konuşmak için ağzını açtığında Hyunjin tekrar konuştu.
"Ayrıca sen sormadan ben söyleyeyim, amacım seni buraya hapsetmek değil, sadece kısa bir süreliğine en azından karışıklık dinene kadar burada kalacaksın. Senin tehlike altında kalmanı istemiyorum."
Hyunjin arkasını döndüğünde Felix konuştu.
"Aklıma takılan sorular var."
Nedensizce adamın ondan uzaklaşması canını sıkıyordu.
Hyunjin ona döndü.
"Şimdi işim var geri döndüğümde istediğin kadar soru sorabilirsin."
Felix basını salladı.
"Eğer bir şeye ihtiyacın olursa kapının önünde iki vampir var onlara söyleyebilirsin."
Felix kaşlarını çattı.
"Hey bu olmaz."
Hyunjin ona güldü. Ve sesinde ki ima ile konuştu.
"Bende onlar gibi vampirim onlardan korkuyorsun ama benle konuşabiliyorsun."
Felix ondan gözlerini kaçırdı. Onun dışında her yere baktı.
"Bu güvenliğin için gerekli."
"Beni kimden koruduğunu anlayamıyorum."
"Seni senin ırkından koruyorum."
>.<
Felix için o gün sandığı gibi sıkıcı geçmemişti.
Odada kocaman bir kütüphane vardı. Saatlerce kitap okumuş, kendini kitaplara kaptırmıştı.
Telefonu yoktu, ki neredeydi haberi de yoktu.
Kitaplar değişik ırklar hakkındaydı.
Daha önce duymadığı bir sürü değişik irk. Mesela siren yada banshee. O bunlar gibi şeylere inanmazdı.
En azından şimdiye kadar inanmazdı.
Ama o kitaplar ilgisini çekmediği için farklı konulu romantik kitaplar okumuştu.
Hatta kendini o kadar kaptırmıştı ki içeri girip onu izleyen Hyunjin den haberi bile yoktu.
"Çok mu sevdin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood İn The Water-Hyunlix
Fanfic"Seni ilk gördüğüm zaman buz tutmuş kalbimin attığını ve tekrardan sıcakladığını hissettim."