Bazen yapmaya korktuğumuz seçimler bize iyilik getirebilir, istemediğimiz bir okuluda dünyanın en iyi arkadaşlarını bulabilirsiniz, beğenmediğiniz bir iş yerinde en yüksek terfiyi alabilirsin. Yeter ki tüm bunları için birazcık cesaretin olsun.
Benimde korktuğum şeyler bana dünyanın en güzel ailesini getirdi.
Biraz geç olsa da..O yetimhaneden dışarıya ilk adımı attığımda beni bu kadar büyük şeylerin beklediğini biliyordum.
İlk evim, yeni bir işim olmuştu kısa sürse de benim için mükemmel deneyimlerdi.Belki de o arabaya binmesem buraları rüyamda bile görmeyecektim.
Ama kader illaki beni buraya geri getirecekti.
Şuan bulunduğum durumu bana bir yıl falan önce söyleseydiniz sizin deli olduğunuzu düşünürdüm.
Hatta "ben mi aşık olucam? Hayatta olmaz" derdim..Ama şuan bakıştığım hamilelik testi benim bu cümleleri tekrar ve tekrar yutmamı sağlıyordu.
Gördüğüm görüntü yüzümde ardı ardına gelen gülümsemeler oluşturdu.Aylar sonra tekrar hamileydim..
Evet Samantha'nın ölümünün üzerinden 8 ay geçti.
Normal insanlar için çok uzun ama bizler için çok kısa bir zaman dilimiydi.
Derin bir nefes aldım ve testi yatağın yanındaki çekmeceye koydum ardından odadan çıktım.
Merdivenlerden inerken salondaki büyük masaya çarptı gözlerim, tüm dostlarım, kardeşim, sevgilim..
Hepsi oradaydı.Masaya ulaştım, hyunjin'in yanına oturdum ben gelince gülümsedi ve masada ki yüksek sesli sohbetlere geri döndü.
Bende ara ara sohbetlere katıldım ama büyük bir çoğunlukla masada kileri inceliyordum.Yan yana oturan Minho ve jisung geçen aylarda jisungun inadını bitirmesi ile sevgili olmuşlardı.
Chan ve seungmin Samantha öldüğünden beri daha bir neşeliydi.
Yeji ve ryujin hala kavgalar etseler de birbirilerine karşı birşeyleri kabullenmişlerdi ve şuanda birbirlerine kaçamak bakışlar atıyorlardı.İki ay önce kardeşim Yeonjun biriyle birlikte olduğunu söyledi ve benimle tanıştırmak istedi.
Soobin gerçekten de mükemmel bir kurttu.
Onunla iyi anlaştım.Hepinizin jeongin ve changbin i sorduğunu biliyorum.
Onların durumu biraz daha karışık..
En azından artık changbin onun flörtöz davranışlarına kızmıyor hatta karşılık bile veriyordu.
Hatta geçen yuna kulağıma biraz su kaçırdı, changbin jeongin in çalıştığı şifahane ye ara ara giriyormuş.
Günahı yuna nın boynuna artık...Gelelim bize..
Nasıl anlatılır bilmiyorum ama sanırım biz çok iyiyiz.
Bu haberi verdikten sonra daha da iyi olacağız bunu biliyorum.Sandalyeden ayağa kalktım ama benimle aynı anda sandalyeden kalkan seungmin'i gördüm.
Tabii herkesin bakışları bize döndü."Benim size söylemem gereken bir şey var."
"Benim size söylemem gereken bir şey var."
İkimiz de aynı anda konuştuğumuzda bakışlar ikimiz arasında gidip geliyordu.
Seungmin elini bana uzattı ve.."Önce sen söyle.."
"Yok hyung olur mu? Sen söyle "
İkimiz sen söyle kavgasına devam ederken changbin konuştu.
"İkinizde aynı anda söyleyin daha çok şok olalı-."
"Ben hamileyim!"
"Ben hamileyim!"
Changbin in konuşmasını bitirmesine izin vermeden ikimizde bağırd-
Bir dakika ne?
"Seungmin hyung..."
Masadaki herkes susmuş bize bakıyordu. Birkaç kişi dışında..
Jisung elinde ki çatalı düşürdü, jeongin içtiği su ile boğuldu..Kafamı çevirip önce Chan a ve daha sonra hyunjine baktım.
Chan'ın gözleri dolmuştu. Hyunjin ise şaşkınlıkla bana bakıyordu.
Bu sessizlik Chan'ın hızla sandalyesinden kalkarak seungmine sarılması ile bozuldu.Hyunjin'in dolan gözlerine baktım oda ayağa kalktı ve bana sarıldı.
Uzun bir kucaklaşma dan sonra herkes masaya tekrar oturdu ve birbirimize bakmaya başladık.
"Vay amına koyim."
Jeongin in bu sözü ile herkes gülmeye başladı.
Jisung sandalyesinden kalktı ve bize bakmaya başladı.
Ciddi olan yüzü beni korkutmuştu."BENDE HAMİLEYİM!"
"NE?"
Minho ayağa kalktı.
"Gerçekten mi?"
Jisung yüzünde ki ciddiyeti bozdu ve gülmeye başladı.
"Şaka şaka"
Hepimiz tekrar gülmeye başladık ve masada ki goygoy devam etti.
Elimi uzatıp seungmin'in elini tuttum oda elimi sıkıca tuttu ve bana gülümsedi.
Onun bu korkusunu yenmesine mutlu olmuştum.Kafamı çevirip bana bakan hyunjine baktım.
"Seni çok seviyorum."
"Bende seni çok seviyorum."
┻━┻︵└(´_`└)
Buda son bölümümüzdü.
Hepinize sonsuz teşekkürler.
Yeni hikayelerde görüşmek üzere iyi günler.🍺🧺🧣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood İn The Water-Hyunlix
Fanfic"Seni ilk gördüğüm zaman buz tutmuş kalbimin attığını ve tekrardan sıcakladığını hissettim."