Ajánlat

128 10 0
                                    

-Hogy rohadna meg az a

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Hogy rohadna meg az a...-téptem fel az ajtaját a barakkunktól távolabb eső zuhanyzói blokknak, ahol csakúgy mint máskor, most sem tartózkodott senki. Dühösen vágtam le kezem ügyéből a tisztálkodási szereimet, épp amilyen dühösen kezdtem leráncigálni magamról a ruhadarabokat is. Hiába volt más az a tegnapi késő délután Adriennel, ma már ugyanazt a lehetetlen kiképzőtisztet alakította, és kezdtem már megcsömörleni a megfelelési kényszer alatt, amit mázsás súlyként pakolt vállaimra. Ma sem voltam elég jó, mint ahogyan az elmúlt hét napban sem voltam elég jó ahhoz, hogy egy teljes programot lerepülhessek vele.

-Nem hiszem el...-dühöngtem magamban, ahogy beléptem a tus alá, és magamra húztam a zuhanyfüggönyt.-Hogy lehet valaki ekkora egy oltári nagy faszfej!-sziszegtem fogaim közt, amint fordítottam a zuhanycsapon, de a már jól megszokott kellemes langyos víz helyett, ezúttal dermesztően hideg cseppek hullottak a nyakamba. Átáztatva hajmosásra kiengedett szőke tincseimet is egy szempillantás alatt, mely váratlan jeges zuhany alól egy sikítással hátráltam ki a csempének.

-Komolyan egy oltári nagy faszfejnek nevezett?-szólt be a függönyön túlról egy hitetlenkedő férfihang, amit először nem is tudtam hova tenni. Majd amikor kapva nyúltam, hogy elzárhassam a csapot, nyert csak bizonyosságot bennem, hogy nem vagyok egyedül idebent. A víz zaja elnyomhatta, amikor belépett az előtérbe annak az ismerősen csengő hangnak a gazdája... Akinek jelenléte azonnali pánikot szült a pillanatban.

-Adrien?-szóltam ki riadtan, amint kétségbeesetten fordultam körbe a törölközöm után.

-Ezt keresi?-nyújtotta be előzékenyen a zuhanyfüggönyön át, melyet azonnal ki is kaptam ujjai közül, hogy fedetlen testem köré csavarhassam azt a durva anyagot.

-M-Maga m-mit csinál itt?-vacogtam ki a kérdést, amint a kintről beérkező hűvös szellő csontom velejéig fagyasztotta át törékeny kis lényemet.-K-Követ engem?

-Nem szokásom az ilyesmi.-válaszolt higgadtan, mire félig elhúztam a köztünk lévő függönyt.
-De olyan nagy hévvel jött be, amilyennel biztosra vettem, hogy elkerülte a figyelmét az a tájékoztató papírt, ott!-mutatott egyenesen az ajtóra, melyen nagy nyomtatott betűkkel került kifüggesztésre a mai dátumra kiírt melegvíz hiány, amire megszeppentem pislogtam fel.
-Csak szólni akartam, hogy ne érje meglepetésként.-folytatta.-De úgy látom...-futott le tekintetével a hajamról vállaimra csöpögő cseppek mentén.-Már túl van a meglepetések erején.

-V-Valóban!-dideregtem meztelenül a törülköző alatt.-M-Meglehetősen elkésett a figyelmeztetéssel...-húztam el teljesen a függönyt magam elől, hogy piperéimért nyúlva a zuhany blokk parányi kis öltözője felé indulhassak, de mielőtt hátat fordíthattam volna neki, felkaromért nyúlt.

-A tiszti épületet nem érinti a rendszerkarbantartás...-simított át hüvelykujjával karom libabőr okozta apró dombocskáin.-Jöjjön át!-vette ki a karjaimba fogott tusfürdőmet és samponomat, amit szinte transzba esetten engedtem át neki.
-Nálam letusolhat.

Ne szállj fel, Angyalom!Where stories live. Discover now