Hoofstuk 6

173 2 0
                                    

Koen doet de deur achter zich dit en stapt in de auto. "Fien, ik denk dat Rob jaloers op ons is ofzo." "Ik snap het niet, hij haat me maar is jaloers tegelijkertijd. Ik word er gek van." Koen zegt niks en rijd door. Hij rijd hard, dus we zijn er al binnen 15 minuten.

Koen stapt uit en maakt de autodeur voor me open. Ik stap ook uit en we lopen de club binnen. Snel check ik mijn telefoon. *Papa- waar ben jij??* Ik doe mijn telefoon weer weg, ik heb geen zin om antwoord te geven. "Kom je nou?" "Ja sorry." We hangen onze jassen op aan de kapstok en lopen naar binnen. Het is pas 21:47, maar het is best wel druk. Duh, het is ook zaterdagavond. Koen besteld iets aan de bar en vraagt wat ik wil. Doe maar een scheutje wodka, zei ik. "Goed begin." zegt Koen en geeft een knipoog.

We hebben allebei ons drinken opgedronken en lopen een rondje. Wow, hier lopen echt knappe jongens. Ik bots tegen een lange jongen op. Hij heeft blond haar, bruine ogen en een mooie lach. Hij is knap. "Sorry." zeg ik. "Maakt niet uit hoor." zegt de jongen en hij loopt door. Jammer, ik wil wel met hem praten. Koen en ik bestellen nog een paar drankjes, en de jongen komt weer langslopen. Hij kijkt me lief aan. Koen herkent een oaar mensen en zegt tegen me:"Hey dat is frank slotta, ik ga ff kijken ben zo terug." Voordat ik kan antwoorden loopt hij al weg. Ik kijk om me heen, maar voordat ik weer terug voor me kan kijken, staat de jongen voor me. "hey." "hey." zeg ik droog terug. Ik heb veel gedronken en ben duizelig.

Mijn ogen zoeken Koen, maar vinden hem niet. "Met wie ben je? Ik ben Timo trouwens." "Ben met een vriend van me, ik ben Fiene." "Leuk je te ontmoeten Fiene." zegt hij en hij knipoogt. Ik lach en hij vraagt of ik mee wil lopen naar de gang.
*PING*
Robbie van de graaf: Waar ben je?
Ik open het bericht wel, maar reageer niet. Fuck you, denk ik. Ik ben te dronken om tegen te stribbelen en loop met Timo mee de gang in. Ik kijk in de spiegel. Jezus, wat zie ik eruit. Ik pak uit mijn tasje mijn lippenbalsem, en smeer mijn lippen in. Timo kijkt me verliefd aan.

Waarom ik?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu