"Mhm, welke smaak?" Vragend kijk ik hem aan. "Je lippenbalsem joh." zegt hij lacherig. "Oh hahaha, kersen." "Mag ik proeven?" zegt hij en hij zet een stap dichterbij. Ik wil de lippenbalsem aan hem geven, maar hij staat recht voor me. Hij zoent me. Ik sluit mijn ogen en zoen terug. Zijn handen liggen op mijn heupen en mijn armen leg ik in zijn nek. Rob. Waarom denk ik aan hem? Snel druk ik die gedachte weg en denk aan Timo. Hij is lief en knap, dus dit zou wel eens wat kunnen worden.
Opeens voel ik de lippen van Timo niet meer, en zijn warme adem is ook weg. Huh? Ik doe mijn ogen open en zie Timo op de grond liggen. WTF!? Ik kijk rechts van me en zie Rob. Ik kijk weer naar Timo, en zie dat er een beetje bloed uit zijn neus komt. Mijn God. Ik ga op mijn knieën naast Timo zitten en kijk naar boven. Rob kijkt me wazig aan. "Rob doe wat!" zeg ik boos. Ik wil naar Timo kijken, maar mijn ogen blijven kijken naar die van Rob. Ik aai met mijn hand over Timo zijn wang.
"Timo?" "Mhm?" Gelukkig, hij hoort me. "Heb je pijn?" "Ah ja, me neus. En hoofdpijn." "Kom sta even op." Maar voor ik hem wil helpen met opstaan, word ik weggetrokken. Ik ben te dronken om tegen te stribbelen. Rob tilt me op en loopt naar de wc. Ik wil dit niet. In de wc zet hij me neer. Hij doet de wc deur dicht en kijkt me vurig aan. Jezus. "WTF DOE JE!?" schreeuw ik boos, maar Rob blijft kalm. "Hij mag jou niet zoenen." Ik wil opstaan, maar ben te zwak dus val ik weer terug. "HOEZO NIET!? JEZUS ROB!"
"Nou, gewoon. Hij mag jou niet zo aanraken." "HIJ RAAKTE ME NIET AAN!" "Mhm, zijn handen lagen toch echt op je heupen, toch?" Er gaat van alles rond in mijn hoofd. Timo. Wat doet Rob hier? Hoe weet hij dat ik hier ben? "Hoe weet je dat ik hier ben?" "Live locatie van Koen." Hij komt dichterbij me, maar ik kan niet langs hem. Hij pakt mijn polsen en duwt ze tegen de muur, net zoals hij in de keuken deed. "Laat me nu los." Met al mijn kracht probeer ik los te komen, maar het lukt niet.. Hij komt dichterbij mijn gezicht. Een moment denk ik dat bij me gaat zoenen, maar hij fluistert iets in mijn oor. "Alleen ik mag jou zo aanraken, Fien." O mijn God. Zegt hij dat echt? "We gaan." zegt hij en trekt me de wc uit. "Wacht, we moeten Koen zoeken." "Zoek jij maar, ik wacht hier." Ik wacht geen seconde en loop naar binnen, ik zoek Timo. Uiteindelijk vind ik hem, hij staat met een paar vrienden. "Timo, kom is." Hij kijkt me wazig aan maar hij komt toch." "Sorry van net." "Maakt niet uit, ik wil je wel vaker zien."
"Hier, is mijn nummer." en ik laat mijn telefoon zien. "Hij typt mijn nummer in zijn telefoon en ik zeg:"Sorry, ik moet gaan. We appen nog wel." "Is goed Fien, later." Ik kijk nog achter me, maar hij kijkt niet meer. Ik zoek Koen. Na 2 rondjes gelopen te hebben, vind ik hem helemaal bezopen. "Koen we gaan." "jaaaa ik kom eraan." Hij is lacherig, maar ik ben ook dronken. "Koooooom." zeg ik en hij loopt mee. Ik ben duizelig en heb het heet. We lopen maar de uitgang en Rob ziet ons. "Kom." zegt hij droog tegen me. Hij pakt mijn pols stevig vast en trekt me naar hem toe. Ik probeer me los te maken, maar het lukt niet. We lopen naar de kapstop en pakken onze jassen.
JE LEEST
Waarom ik?
Teen FictionFiene is 22 jaar en woont nog bij haar vader. Haar ouders zijn kort geleden gescheiden en ze is er kapot van. Raoul, haar broer, is er altijd voor fiene. Raoul en fiene zijn al sinds vroeger close met elkaar, maar Raoul is verhuisd naar casa del hut...